یخچال ویترینی گوشتی که می تواند گوشت را بپزد

مرتباً ترموستات یخچال ویترینی گوشت را بررسی کنید. یکی از بزرگترین دلایل تعمیر و نگهداری کولرهای پیاده روی ترموستات خراب است. این موضوع در مورد یخچال و فریزر خانگی نیز صادق است. اگر ترموستات به تنهایی رها شود، می تواند به تدریج خواندن دمای صحیح را متوقف کند.

خوشبختانه، با اضافه کردن چک های منظم به چک لیست تعمیر و نگهداری فریزر، جلوگیری از این امر آسان است. یک دماسنج بخرید و مطمئن شوید که دستگاه شما دمای صحیح را می خواند.

انجام منظم این کار ممکن است به این معنی باشد که به یک یخچال یا فریزر کوچکتر نیاز دارید. در حالی که داشتن یک واحد بزرگتر می تواند عالی باشد، واحدهای کوچکتر اغلب کارآمدتر هستند.

شما می توانید این را در دفترچه راهنمای مالک خود بررسی کنید، زیرا واحدهای تجاری و مسکونی اغلب دمای کاری متفاوتی دارند. اگر متوجه مشکلی در دمای خواندن ترموستات دستگاه خود شدید، قبل از نیاز به خدمات اضطراری فریزر، آسان است با یک متخصص تماس بگیرید.

یخچال

کویل های کندانسور خود را تمیز کنید. این مرحله ممکن است در همه واحدهای تجاری امکان پذیر نباشد زیرا به سیستم خنک کننده آنها بستگی دارد. اما، تا جایی که می توانید، مطمئن شوید که کویل های کندانسور را تمیز نگه دارید.

در فریزرهای مسکونی به همین راحتی است زیرا آنها معمولاً در یک گروه هستند و دسترسی سریع را برای شما فراهم می کنند. شما باید تمیز کردن را به عنوان بخشی از تعمیر و نگهداری معمولی کولر گازی خود در نظر بگیرید.

برای تمیز کردن کویل های کندانسور موارد زیر را انجام دهید:

دستگاه را از دیوار جدا کرده و آن را حرکت دهید تا بتوانید به سیم پیچ ها دسترسی داشته باشید. اگر سیم پیچ ها در جلو هستند، مشبک را بردارید تا نمایان شود.از یک جاروبرقی با ضمیمه برس استفاده کنید و به آرامی آن را روی سیم پیچ ها بگذرانید.

ممکن است لازم باشد برای پاک کردن گرد و غبار داخل پارچه ای قرار بگیرید.همه چیز را به جایی که بود برگردانید و دستگاه را دوباره روشن کنید. در حالت ایده آل، شما باید این کار را حداقل دو بار در سال انجام دهید، اگر نه بیشتر، بسته به محل نگهداری دستگاه. بررسی منظم کویل های کندانسور و تمیز کردن آنها در صورت لزوم ، جزء چک لیست نگهداری فریزر خود قرار دهید.