گلدان پلاستیکی نهالی که موجب افزایش انرژی مثبت در فضا می شود

برای سرهم کردن گلدان پلاستیکی نهال باید خمیر را در این ظروف قرار داده و محکم به دیواره ها فشار دهید تا آب آن تمام شود و شکل بگیرد. در نهایت به مدت دو روز در آفتاب می‌مانند تا خشک شوند و سپس قالب‌گیری کنند.

پس از آماده شدن مخلوط، آنها می توانند گلدان ها را با استفاده از ظروف مختلف به عنوان قالب، با توجه به سلیقه خود جمع کنند. آنها می توانند از ظروف پلاستیکی مانند ماست، قوطی یا آنهایی که در خانه دارند استفاده کنند.

به لطف تجزیه بیوپلاستیک ما بدون باقی مانده، گیاهان را می توان همراه با گلدان کاشت. گلدان ساخته شده از پلاستیک های زیست تخریب پذیر و کمپوست تایید شده ما به طور کامل از طریق میکروارگانیسم ها در خاک تجزیه می شود و هیچ ماده مضر برای محیط زیست در خاک باقی نمی گذارد. به این ترتیب ریشه ها فضای خود را برای رشد دارند بدون اینکه رشد آنها به دلیل تغییر گلدان به بستر راکد باشد. این باعث می شود پیوندهای آزار دهنده به گذشته تبدیل شود.

گلدان
پروفسور گلوریا اسکوبار ناهولا از مؤسسه آموزشی یکپارچه Justo Barrionuevo Alvares در منطقه Oropesa شواهدی از توسعه جلسات آموزشی انجام شده در این روزهای حبس در پرو به اشتراک می گذارد. معلم این مدرسه، واقع در این منطقه زیبای استان کوسکو، کوئیسپیکانچی، به ما نشان می‌دهد که چگونه خانه‌های دانش‌آموزانش بازیافت می‌شوند و بنابراین، از زباله‌های غیر ارگانیک استفاده پایدار می‌کنند.

ظروف پلاستیکی، بطری‌های با اندازه‌های مختلف، همچنین پلاستیک، گلدان و اشیاء دیگر که هنوز هم کم نیستند آن‌ها را دور می‌اندازند و به سطل زباله می‌فرستند، به عنوان گلدان نگهداری می‌شوند و یک باغ زیستی مناسب برای خانواده ایجاد می‌کنند.

بازیافت زباله های غیر ارگانیک، که در مورد خانه های برخی از دانش آموزان قبلا انجام شده بود، به لطف کار قابل تقدیر پروفسور گلوریا اسکوبار ناهولا، شتاب بیشتری به دست می آورد. به پروفسور گلوریا برای این اقدام به نفع آینده ای پایدار تبریک می گوییم!