گربه پرشین تهران مشهد اصفهان

خرید و فروش حیوانات به عنوان یک شغل پردرآمد تلقی می شود و رونق زیادی در این کسب و کار به وجود آمده است. فروش گربه پرشین تهران از نظر فروشندگان تجارت خوبی است چون قیمت این مدل ها گران تر می باشد. حتی اگر خریداران در اندیشه خرید گربه پرشین مشهد و اصفهان باشند باید از تجار اینترنتی کمک بگیرند.

گربه پرشین تهران مشهد اصفهان

قیمت گربه پرشین

قیمت گربه پرشین گروه بندی گربه ها براساس نژاد، وزن، سن، جنسیت و حتی رنگ بدن آن ها است که معمولا تفاوت های زیادی هم بین هر مدل وجود دارند. در واقع اختلاف های ظاهری بین این حیوانات اهلی بسیار زیاد هستند و همین تفاوت ها مستقیما بر روی خرید و فروش آن ها تاثیر می گذارند.

از طرفی کانال هایی که در این حوزه تجارت می کنند روزانه عکس های واقعی حیوانات از جمله پرشین ها را به همراه مشخصات اصلی هرکدام ارائه می دهند. مشتریان برای انجام هر کاری باید به این مشخصات توجه کنند چون زیر هر عکس قیمت فروش همان حیوان هم درج شده است.

هر سایت با توجه به میزان کارکرد و محبوبیت خود قیمت‌ ها را بسیار تغییر می دهد ولی در کل هر خریداری برای انتخاب های خود باید هزینه های متنوعی را بپردازد. به همین خاطر وقتی افراد به سراغ سایت مختلف بروند با تنوع قیمت روبرو خواهند شد.

هزینه های خرید و فروش در سال های جدید بسیار گران تر از دوره های گذشته شده اند چون انتخاب قیمت ها وابسته به تصمیم ارگان های بین المللی است. هر کشوری در این زمینه موظف می باشد که از تعرفه ها تبعیت کند و به این خاطر در کشور ایران هم همین نرخ ها را به کار می برد.

همچنین خریداران در زمان سفارش دادن باید حیوان را از نزدیک ببیند یا این که عکس های جدید آن را مرور کنند که این کار یکی از مهمترین اقدامات پیش از خرید است. در واقع با خواندن اطلاعات موجود مشتریان متوجه می شوند که پول خود را بیهوده خرج نکرده اند و چهار پایانی سالم را تحویل گرفتند.

گربه پرشین مشهد

گربه پرشین مشهد پرورش حیوانات دست آموز در شهر مشهد خیلی زیاد شده است و از این رو فروش و واگذاری هر مدلی در چهارچوب قانونی انجام می گیرد. افرادی که تجربه زیادی در این مسئله دارند حتما شهر مشهد را به عنوان یکی از مستعدترین مکان ها برای نقل و انتقال گربه های زیبا می شناسند.

در این استان بزرگ نزدیک به ۵۰ درصد از گربه های زیبا و با نژاد پرشین جمع آوری شدند که در مکان های مختلف به درستی آموزش می بینند. از طرفی متخصصان سعی کرده اند که آموزش های لازم را برای نگهداری از این مدل ها طبقه بندی کنند و به صورت مکتوب در اختیار متقاضیان قرار دهند.

هر نژادی از گربه ها خصوصیات متفاوتی دارند و با الگو های خاصی هم نگهداری می شوند که معمولاً آشنایی افراد نسبت به این مسئله کم است. علاقه مندان باید از مشخصات حیوانات خود آگاهی کسب کنند تا این که با آن ها رفتار خوبی داشته باشند.

اپلیکیشن های متعددی هم در این زمینه راه‌ اندازی شده‌ اند که مشتریان را نسبت به شیوه خرید و هزینه‌ های پرداختی مطلع و آگاه‌ تر می کنند. از طرفی این اپلیکیشن ها به فکر اطلاع رسانی هم هستند و با دریافت مزد کاری خود شیوه ترتیب درست پرشین ها را منتشر می کنند.

گربه پرشین طوسی

گربه پرشین طوسی گربه ها به طور کلی از حیوانات جذاب و زیبای خانگی هستند که دارای چندین نژاد متنوع می باشند و علاقه افراد هم نسبت به خرید آن ها بالا است. در این دسته بندی ها پرشین ها محبوب تر شناخته شدند چون شیوه نگهداری راحتی است و به عنوان حیواناتی آرام و تنبل زندگی می کنند.

به طور کلی آرام بودن و نداشتن رفتارهای پرخاشگرانه از ویژگی‌ های مهم این نمونه های خانگی است و با سایزهایی بزرگ هم پرورش پیدا می کنند. نژادهای طوسی رنگ هم شباهت زیادی با مدل‌دهای دیگر دارند و به دو صورت مو کوتاه و مو بلند قابل فروش هستند.

این مدل های بازیگوش به خاطر رنگ بندی خاص و تیره رنگ خود در کل دنیا محبوب هستند و همچنین موهای نرم و روان آن ها به سادگی شانه می شود. به این صورت چار پایان مورد نظر را به عنوان حیواناتی زینتی در داخل منازل مراقبت می نمایند.

شکل و قواره این مدل ها در سنین کودکی و بزرگسالی بسیار مختلف می باشد چون بچه ها ظاهری گرد و بسیار چاق دارند اما به مرور کشیده تر می شوند. اگر زندگی این مدل های طوسی رنگ با یک برنامه غذایی خوب همراه باشد هم سریع تر رشد می نمایند و هم سنگین تر می شوند.

این دسته از گربه ها و سایر مدل های پرشین به عنوان چهار پایانی اصیل در بازارها دیده می شوند و هرکدام یک شناسنامه مخصوص به خود را دارند. از زمان تولید تمام مشخصات بچه ها را در دفترچه های معتبر ثبت می کنند تا شیوه تربیت، غذا خوردن و واکسیناسیون هریک بدون مشکل انجام بگیرد.

گربه پرشین هیمالین

گربه پرشین هیمالین تکامل و رشد بیشتر هیمالین ها در پانسیون های تخصصی انجام می شود ولی افرادی که به تربیت خانگی علاقه مند هستند این مدل ها را در منازل خود نگهداری می کنند. در واقع چون شیوه آموزش دادن این حیوانات کمی سخت و تخصصی می باشد پس پرورشگاه ها بهترین محیط های آموزشی برای آن ها هستند.

مشخصه های مهم این پرشین ها فقط پر تحرکی و تنبل نبودن نیست زیرا آن ها در طول شبانه روز سر و صدای زیادی را هم از خود ایجاد می کنند. در واقع هیمالین ها زمانی که به غذا خوردن و گردش نیاز داشته باشند شروع به جیغ کشیدن می کنند اما صدای آن ها معمولا بلند نیست.

نکته خاص این گربه ها وجود رنگ های تیره در ناحیه صورت و دور چشم های آن ها است که اغلب به خاطر داشتن چشم هایی نافذ و گیرا خریداری می شوند. چون این مدل ها از ترکیب نژادهای مختلف حاصل شده اند پس رنگ یکدستی بر روی بدن و دم خود ندارند.

اگر شرایط زندگی و امکانات رفاهی این حیوان های خوش چهره بسیار مناسب باشد و خطری برای سلامتی آن ها پیش نیاید حتما عمر بیشتری خواهند داشت. عمر مفید هیمالین ها در حدود ۲۰ سال است و با وجود امکانات رفاهی بیشتر شاید بیشتر از ۲۰ سال هم به حیات خود ادامه دهند.