گربه حبشی سفید ارزان کوچک

گربه حبشی سفید ارزان کوچک که معروف به آبیسینیان یا ابیز نیز هستند که گربه هایی زیبا با چشمانی رسا و کنجکاو و زیرک باهوش به رنگ طلایی,سبز و مسی شناخته می شوند ‌ .محبوبیت این نوع گربه سفید نسبت به نژاد های دیگر بیشتر می باشد زیرا به جهت شرایط نگهداری آسان و انس گرفتن آن ها با اطرافیان سبب شده است که هم نسبت به خرید و فروش و همچنین قیمت آن ها نیز افزایش یابد ولیکن به طور کلی قیمت این نوع گربه سفید باتوجه به نژاد گربه های دیگر کمتر است. اما باید توجه داشت که قیمت گربه های حبشی نسبت به سن ،جنسیت و پوشش و رنگشان متغیر است و به دلیل ثابت نبودن روزانه قیمت ها سبب مشخص نبودن قیمت این نوع گربه شده است. علاقه‌مندان می توانند جهت خریدن این نوع گربه سفید ارزان کوچک به سایت ها و به صورت آنلاین یا اینترنتی خریداری کنند.

گربه حبشی سفید ارزان کوچک

خرید گربه حبشی

خرید گربه حبشی فروش این نوع گربه در کشور آمریکا و به علاوه در ایران از استقبال زیادی روبرو شده است و ویژگی های ظاهری این گربه باعث محبوبیت دوچندان این حیوان خانگی گشته است.خرید گربه حبشی به عنوان حیوان خانگی نسبت به سایر نژاد گربه ها بسیار مناسب تر است زیرا به جهت خصوصیاتی از جمله رنگ چشم اندازه و جنسیت و سایر ویژگی هایی که میتوان در آن دید سبب افزایش شهرت و متقاضیان آن گشته است. بنا براین باتوجه به ویژگی های ذکر شده می توان گفت انتخاب خرید این گربه پرشین طوسی بسیار کاربرد فراوانی دارد و کمک بزرگی به سرگرم کردن و رفع تنهایی درمنزل به شما می کند.

گربه حبشی اصفهان

گربه حبشی اصفهان خاستگاه اصلی این گربه در واقع از کشور انگلیس است که معروف به گربه بریتانیایی نیز گفته می شود اما تنها در انگلیس یافت نمی شود بلکه در تمامی جهان وجود دارد از جمله ایران و البته که در اصفهان نیز می توان دید.گربه حبشی اصفهانی نیز مانند انواع دیگر گربه حبشی که البته در اندازه و جنسیت ها ورنگ های مختلف هستند که به واسطه ویژگی های خاصی که این نوع نژاد گربه دارد فروش خوب و مناسبی دارد و قطعا این نوع گربه می تواند انتخابی عالی برای حیوان خانگی باشد در واقع این نوع گربه بسیار مهربان است و به راحتی با دیگران دوست می شود و هوشیاری خود آن ها را سرگرم می کند و شخصیتی با ارتباط اجتماعی بالایی دارند و بنابر این به همین دلیل است که گربه حبشی نسبت به نژاد های گربه دیگر بهتر و با ارزش تر است و شادی و نشاط فراوانی را میتوان با این گربه زیبا و پر جنب و جوش و زیرک تجربه کرد.

گربه حبشی کوچک

گربه حبشی کوچک گربه حبشی در اندازه های گوناگونی وجود دارند که بهترین آن ها گربه حبشی کوچک که سایزی مناسب از نظر قد و شکل اندازه آن دارد. گربه های حبشی از بهترین نوع نژاد گربه است که بسیار علاقه مند به راه رفتن در ارتفاع بالا و همچنین عاشق بازی کردن و اهل جنب و جوش فراوان هستند. گربه های حبشی خیلی دوست دارند که انسانها به آن ها توجه کنند و به همین دلیل است که به انسانها وابستگی زیادی پیدا می کنند والبته که می توانند با هوشی که دارند به راحتی با انسان ها انس بگیرند. گربه حبشی کوچک به دلیل سایز کوچکی که دارد بسیار بازیگوش و شیطون و همچنین گربه ای زیرک هستند حتی در برخی موارد این نوع گربه ها می توانند آموزش ببینند و کارهای متفاوتی را بیاموزند . حیوانات معمولا در یه سن مشخصی عمر می‌کنند و تفاوت اندکی در طول عمر دارند گربه حبشی نیز تقریبا بین ۹تا۱۵میتواند عمر کند.

گربه حبشی خانگی

گربه حبشی خانگی گربه حبشی خانگی به جهت ویژگی های منحصر به فردی که دارد موجب متمایز بودن آن با سایر نژاد های گربه گشته است.

این گربه را میتوان به آسانی نگهداری کرد و میتوان به عنوان یک حیوان سرگرم کننده در منزل از آن استفاده کرد زیرا این نوع گربه ها تحرک و فعالیت زیادی دارند به طوری که غیر قابل کنترل هستند و علاقه زیادی به پرش از ارتفاع و بلندی ها دارند و معمولا گربه های حبشی خانگی به چنگ انداختن و گرفتن چیزی نیز معروف هستند.ویژگی بارز دیگر این نوع گربه به راحتی انس گرفتن آن با اطرافیان است و البته که این گربه از تنهایی به شدت متنفر است و مناسب برای منازلی است که مدت زیادی تنها نباشد. این نوع گربه به نوازش و محبت نیاز دارند اما از بغل کردن چندان خوشش نمی آید و لزوماً گربه ای مستقل است به دلیل همین ویژگی های ذکر شده گربه حبشی خانگی شخصیت فوق العاده ای دارد.. در تغذیه گربه حبشی خانگی باید توجه زیادی کرد زیرا مواد غذایی استفاده شده در تغذیه آنها باید مقوی و مفید باشد و به همین جهت است که این نوع گربه ها به شیر و گوشت و البته که به مواد پروتئینی علاقه بسیار فراوانی دارند. ویژگی های ظاهری این نوع گربه می توان به قد متوسط آن و گرد بودن صورت و همچنین به کشیده بودن گوش های آن و به عضلاتی بودن پاهایش توجه کرد . در گربه ها بیماری های گوناگونی وجود دارد که ممکن است به آن ها مبتلا شوند اما همه نژاد های گربه ها علاوه بر نوع غذا اشتراکاتی در مبتلا شدن به بیماری ها دارند اینکه بیماری های مختلف در گربه های گوناگون به یک صورت می باشد و گربه های حبشی نیز همانند گربه های دیگر ممکن است به بیماری های گوناگونی دچار شوند و باید گفت که ریزش موی متوسطی دارند و قدرت جسمانی پایینی در برابر بیماری ها برخوردار هستند به دلیل انرژی زیادی که صرف تحرک و فعالیت های آن ها مصرف می گردد. یکی از مهم ترین چیز برای داشتن حیوان خانگی مراقبت و نگهداری مناسب از آن ها است که گربه های حبشی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و محل نگهداری آن ها باید همیشه تمیز و موهایشان برس کشیده و دندان هایش نیز مسواک زده باشد تا دچار بیماری های گوناگون نشود.بنابراین برای مراقبت بهتر و مناسب تر از این حیوان باید توجه زیادی به تغذیه و محل نگهداری آن داشت و همچنین در مواقع کسالت گربه حبشی باید حتما به متخصصان در این حوزه مراجعه نمود تا آسیب جدی به گربه حبشی نیز نرسد ‌.

همچنین سگ جیبی به عوامل بسیار زیادی مانند اصل، نژاد و اصالت سگ بستگی دارند که هر کدام از آنها دارای شناسنامه و گواهی سلامت می باشند.