کفش مردانه خارجی که موجب نجات جان دختر 12 ساله شد

کفش مردانه خارجی در کمد لباس مردانی که دوست دارند شیک بپوشند ضروری است. آنها کلاسیک هستند و با بسته شدن آنها قابل تشخیص هستند.

شما می توانید آنها را در طیف گسترده ای از رنگ ها پیدا کنید، اما فقط مشکی به بالاترین نقطه ظرافت و رسمی می رسد . قهوه ای مایل به زرد (برنزه) و قهوه ای تیره نیز رسمی در نظر گرفته می شوند، اما نه در سطح مشکی.

شما می توانید کفش های آکسفورد را با توجه به ویژگی های گوش آنها تشخیص دهید:

آنها بخشی از گام هستند. وقتی باز می شوند یک V تشکیل می دهند. هنگامی که کفش را می بندید لبه ها لمس می شوند. کفش های دربی نوعی کفش مجلسی مناسب برای مجالس رسمی و نیمه رسمی مانند مراسم هستند. اگرچه بسیاری از دربی ها کت و شلوار می پوشند و کراوات می پوشند، اما به نظر ما آنها برای لباس های نیمه رسمی بهترین هستند.

می‌توانید کفش‌های دربی را با ویژگی‌های زیر گوش‌هایشان تشخیص دهید:

کفش

آنها در دم دوخته می شوند. لبه های گوش هنگام بسته شدن لمس می شوند.
کفش Monkstrap نوعی کفش است که هر مردی باید داشته باشد . اینها دارای سیستم تنظیم بند و سگک هستند و رسمی تر از دربی هستند، اما کمتر از آکسفورد.

آنها از نظر ساخت شبیه به آکسفورد هستند ، اما به جای سیستم تنظیم توری، Monkstraps از یک بند کماندار استفاده می کند.

شما می توانید آنها را در 3 نوع پیدا کنید:

با بند و سگک. دارای دو بند و دو سگک. دارای سه بند و سه سگک.
بیشترین استفاده شده Monkstrap با 2 سگک است، اگرچه هیچ کدام رسمی تر از دیگری نیست. این فقط یک موضوع سلیقه ای است.

کفش راحتی چرمی.چکمه‌های چوکا یکی از ساده‌ترین سبک‌های کفش را نشان می‌دهند و برای دهه‌ها در کمد لباس مردانه یکی از ملزومات آن بوده است.

آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها، مواد و سبک ها موجود هستند ، اما برای اینکه یک چوکای واقعی باشند، ویژگی های متمایز زیر باید وجود داشته باشد.