کفش مدرسه ای دخترانه یونیفرم کارمندان بانک ملی مرکزی شد

فراخوان ما این است که به جایگاه قبلی برگردیم و کفش مدرسه ای دخترانه  یا کفش ملی مدرسه ای بسازیم.»

آگوستین وگا، از CNCC، تأیید کرد که این سازمان در دو مناقصه اخیر Mined شرکت نکرده است، که مصادف است با آنچه در ژوئن توسط سانتوس ریس، رئیس سازمان گفته شد، که به LA PRENSA گفت که آنها خود را از آن پروژه جدا کرده اند. و این کار بر اساس ابتکارات دیگر برای توسعه شرکای خود را نشان می دهد.

آلخاندرو دلگادو، رئیس اتاق چرم و کفش نیکاراگوئه (Camcunic)، تأیید کرد که از کمی بیش از 600000 جفت کفشی که Mined در سال گذشته برای بسته مدرسه 2017 از تامین کنندگان ملی خریداری کرد، تنها حدود 200000 جفت با چرم ساخته شده است. ، در حالی که حدود 400000 از چرم مصنوعی ساخته شده بود، اما به صورت محلی ساخته می شد.

کفش

و او معتقد است که 60 درصدی که Mined به عنوان کفشی برای واردات در نظر می گیرد، در واقع کفش های ساخته شده در نیکاراگوئه است، اما با چرم مصنوعی که از خارج آورده شده است.

چیزی که لازم است؟ به مایند توضیح دهید که به جای واردات، می توان مواد مصنوعی را در نیکاراگوئه تولید کرد. به او گفتیم: آیا می توانیم آن را در نیکاراگوئه تولید کنیم؟ گفت بله به شرطی که قیمتش فرق کند. هیچ ضرری ندارد، برعکس، امسال قرار است 35 هزار جفت کفش دیگر ساخته شود، اما وزارتخانه 20 میلیون کوردوبا صرفه جویی می کند.

وی افزود: امکان تهیه چرم مصنوعی باکیفیت وجود دارد که دوام کفش را تضمین می کند و مهمتر از همه 50 درصد ارزان تر از چرم ملی تولید می شود. وی تصریح کرد: اگر 11 دلار به وزارت آموزش و پرورش یک کفش چرم بدهیم، می توانیم کفش چرم مصنوعی بین 6 تا 7 بدهیم.

به گفته دلگادو، حدود ده شرکت در این مناقصه شرکت کردند. انتظار می رود که در هر زمان Mined اعلام کند که چه کسی یا چه کسی فروش 660029 جفت کفش را برای سال تحصیلی 2018 اعطا می کند.