کشف کیسه فریزر جعبه ای آیری پلاست در لباس پسری که موجب پایین آمدن آهن بدنش شد

تمام بسته بندی های کیسه فریزر جعبه ای آیری پلاست طول عمر یکسانی ندارند یا به اندازه کافی ایمنی مواد غذایی را تضمین نمی کنند. علائمی که به شما می گوید چه زمانی باید جعبه های ناهار خود را عوض کنید.
دور انداختن کیسه ها پس از اولین استفاده برای جیب و محیط زیست گران است. فرقی نمی‌کند که آن‌ها خوب با سیستم بسته شدن خودشان باشند، برچسب‌های سفیدی که در فروش بودند یا ساده‌هایی که نیاز به آب‌بندی دستی بیشتری دارند.

سوال همیشه بعد از بیرون آوردن آنها از فریزر و استفاده از محتویات آنها یکسان است: حالا چی؟ دور انداختن آنها به عنوان راحت ترین و گران ترین کار است. همچنین کمترین پایداری در حال حاضر که کاهش استفاده از پلاستیک نیز باید در اولویت خانه ها باشد. اما آیا می توان آنها را شسته و دوباره استفاده کرد؟ آیا استفاده مجدد از آنها برای غذا بی خطر است؟

کیسه

و این است که پلاستیک های مورد استفاده و دور ریختن اخیراً از شهرت خوبی برخوردار نیستند. این فهرست طولانی است و از فنجان های پلاستیکی یا قاشق چای خوری برای قهوه گرفته تا ظروف پوچ که میوه ها اغلب در سوپرمارکت ها با آنها عرضه می شود.

محصولات خام مانند گوشت و ماهی می توانند باکتری ها را در کیسه ها باقی بگذارند که می تواند به غذایی که بعدا می گذاریم آسیب برساند. اما همه چیز به وضوح زائد یا حذف آسان نیست، به خصوص زمانی که ایمنی مواد غذایی مطرح می شود . لوئیس ریرا ، تکنسین در Saia ، یک شرکت بارسلونا که دقیقاً در این زمینه متخصص است ، به ما یادآوری می‌کند که هنگام صحبت در مورد کیسه‌های فریزر، این نکته کلیدی است.

او هشدار می دهد که اگرچه به طور کلی استفاده مجدد از آنها بی خطر است، اما همیشه اینطور نیست. او توضیح می‌دهد : «محصولات خام مانند گوشت و ماهی ، باکتری‌هایی را در داخل باقی می‌گذارند که می‌تواند باعث آلودگی متقاطع غذایی شود که بعداً می‌خوریم.»