کشف دفتر سیمی قرمز متعلق به هزار سال پیش در کاخ ملکه الیزابت

در اینجا چندین دلیل به نفع دفتر سیمی قرمز وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا بتوانید گهگاه از شر گوشی هوشمند خلاص شوید و از تمام مزایای فراموش شده کاغذ و خودکار لذت ببرید، علاوه بر این، همیشه می توانید پس از آن مقاله ای از ابتدا بنویسید .

اجازه دهید مغز شما از فناوری استراحت کند. استفاده بیش از حد از گجت ها هرگز برای بدن مفید نیست و می تواند باعث مشکلات خواب، اضطراب و حتی افسردگی شود.

اگر احساس می‌کنید از اعتیاد به گوشی‌های هوشمند رنج می‌برید، یکی از روش‌های موثر برای مقابله با آن این است که بیش از حد به فناوری اعتماد نکنید و از یک دفتر یادداشت کاغذی استفاده کنید. برای مدتی به دست خط تغییر دهید و چرخه مداوم بررسی اعلان‌های گوشی خود را بشکنید.

از تطبیق پذیری نوت بوک استفاده کنید. نه تنها یادداشت معمول شما را می توان با کمک یک نوت بوک انجام داد، بلکه افزودن افکار و ایده های متفرقه می تواند آسان تر باشد زیرا نیازی به تایپ کردن ندارید. هر چیزی از لیست خرید گرفته تا بودجه هفتگی شما را می توان با کمک پد کاغذی مدیریت کرد.

دفتر

علاوه بر این، اگر به طراحی، ابله سازی یا ایجاد نمودار علاقه دارید، به نظر می رسد دفترچه یادداشت وسیله ای سنتی اما موثر برای بیان خلاقیت شما باشد.

به یاد داشته باشید که نمی توانید به طور کامل به حافظه خود اعتماد کنید. ما همیشه به ایده های جدیدی می پردازیم اما از نظر فیزیکی نمی توانیم همه آنها را به خاطر بسپاریم. برخی از افکار ممکن است نابغه باشند و برای آنها شرم آور است که در بسیاری از چیزهای مهم (یا نه چندان مهم) دیگر ناپدید شوند.

یادداشت کردن ایده های خود باعث می شود که هیچ یک از افکار درخشان خود را از دست ندهید. بار مغزتان را خالی کنید و افکارتان را در حال پرواز بنویسید.

آیا مشکلات روانی دارید؟ شروع به نوشتن کنید. متخصصان مراقبت های بهداشتی می دانند که نوشتن می تواند برای آن دسته از افرادی که مشکلات سلامت روانی دارند بسیار مفید باشد. ثابت شده است که روزنامه نگاری به بیان نگرانی های درونی و کشف الگوهای افکار منفی کمک می کند. ردیابی علائم و شناخت بهتر خود در صورت شروع به یادداشت روزانه آسان تر خواهد شد.