کالای خواب مازندران که موجب از بین رفتن استرس می شود

کالای خواب مازندران طرح مونته سوری ایمن است. با قرار گرفتن در سطح زمین، امکان سقوط و صدمه دیدن کوچولو وجود ندارد. به همین ترتیب، با حذف میله‌های سنتی تخت‌خواب، خطر گیر افتادن کودک بین آنها از بین می‌رود.
تخت مونته سوری استقلال و استقلال را تحریک می کند. این نه تنها با اندازه کودکان سازگار است، بلکه به سطح رشد آنها نیز کمک می کند. این کالای خواب با اجازه دادن به او برای بالا و پایین رفتن، کشف محیط اطراف را برای کوچولو آسان‌تر می‌کند، که این امر باعث افزایش استقلال او از سنین پایین می‌شود.

تخت مونته سوری یادگیری را تشویق می کند. برخلاف تختخواب – که آزادی نوزادان را محدود می کند – امکان تحرک بیشتر را فراهم می کند. به این ترتیب، از تجربه «بسته شدن» جلوگیری می‌شود، که می‌تواند برای برخی از کودکان اثر معکوس داشته باشد. در مواجهه با این موضوع، تخت مونته سوری آزادی حرکت و امکان کاوش در دنیای بیرون را به روشی مستقل، با شروع از خود اتاق، ارائه می دهد.

کالای خواب
تخت مونته سوری بهترین گزینه برای سلامتی است. قرار دادن تشک در سطح زمین به حفظ وضعیت صحیح ستون فقرات و گردش خون در هر زمان کمک می کند.
تخت مونته سوری اقتصادی ترین گزینه است. با این انتخاب، از هزینه های مالی گهواره ای که فقط در مراحل اولیه زندگی کودکان استفاده می شود جلوگیری می شود و در عین حال امکان استفاده از آن تا سنین نوجوانی فراهم می شود.

کمی بیش از یک قرن پیش، دکتر مونته سوری (1870 – 1952) یک روش آموزشی جدید مبتنی بر تحریک و احترام ایجاد کرد که به دو اصل اساسی توجه می کند: آزادی در محدوده، و محیطی با دقت آماده شده که قرار گرفتن در معرض مواد و مواد را تسهیل می کند. تجربیات.

این روش به دنبال ارائه محیطی مناسب، سازگار و توانمند به کودکان برای بهبود آموزش است. چارچوبی که در آن هر عنصر دلیل وجودی خود را دارد و هدف آن فراهم کردن استقلال و استقلال بیشتر کودکان در یادگیری دنیای بیرون است.

بیش از صد سال است که مشاهده شده است که کودکانی که در این روش آموزش می بینند، استقلال، آزادی با محدودیت، احترام به دیگران و محیط و جنبه های فیزیکی و اجتماعی یکدیگر را پرورش می دهند.