کارت گزارش ملی تابلو نقاشی و تلاش برای بهبود عملکرد دانش‌آموزان

در همین حال، کارت گزارش ملی نشان می‌دهد که مدل نقاشی دانش‌آموزان آمریکایی با وجود سال‌ها فشار بر مربیان برای از بین بردن شکاف پیشرفت، همچنان از بسیاری از همسالان خود در اروپا و آسیا در آزمون‌های استاندارد نمره پایین‌تری کسب می‌کنند.

اما تلاش برای بهبود عملکرد دانش‌آموزان در ریاضیات و خواندن نباید به قیمت آموزش هنر تمام شود، در واقع، محققان دانشکده آموزش دانشگاه جانز هاپکینز، استدلال می‌کنند که آموزش زمانی مؤثرتر می‌شود که مربیان فعالیت‌های خلاقانه را ادغام کنند و آن‌ها را در رشد تحصیلی محور قرار دهند.

در سراسر رشته‌ها، از جمله STEM، فضایی برای تجسم مجدد کلاس‌ها با تأکید زیاد بر طراحی، نقاشی، نواختن موسیقی، اجرای نمایش و سایر فعالیت‌های خلاقانه وجود دارد.

تشویق دانش‌آموزان به استفاده از تخیل می‌تواند به مدل بالش جدید آنها کمک کند تا فعالانه با مفاهیم جدید درگیر شوند و ارتباطات بین ایده‌ها را کشف کنند و همچنین مزایایی برای رفاه اجتماعی و عاطفی آنها فراهم کند.

یکی از نمونه‌های ادغام مؤثر بیان خلاق با سایر زمینه‌ها به‌عنوان یک استراتژی آموزشی را می‌توان در همکاری بین اعضای هیئت علمی دانشگاه فلوریدا، سوزان کی جاکوبسون، که اکولوژی و حفاظت از حیات وحش مطالعه می‌کند، و رابرت سی مولر، که چاپ‌سازی را آموزش می‌دهد، مشاهده کرد.

استادان UF در یک پروژه بین رشته ای گرفتن تلخی لیمو عمانی در ارتباط با تغییرات آب و هوا همکاری کردند که در آن گروه هایی از دانشجویان فارغ التحصیل از دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست و دانشکده هنر از آزمایشگاه دریایی Seahorse Key دانشگاه بازدید کردند.

دانش‌آموزان قبل از کار در گروه‌های کوچک برای ایجاد مواد ارتباطی محیطی برای بازدیدکنندگان، در فعالیت‌های یادگیری مانند سخنرانی‌های علمی، بحث‌ها، و ساختن کلاژ شرکت کردند.

همانطور که این مثال نشان می‌دهد، مانتو کتی مشکی دانش‌آموزان از یادگیری پذیرش بینش‌های چند رشته سود می‌برند، و این می‌تواند زمانی ارزشمند باشد که آنها به دنبال مشاغل باشند.

یک نظرسنجی در سال 2019 از انجمن ملی کالج ها و کارفرمایان نشان داد که کارفرمایان علاقه مند به استخدام افراد حرفه ای با مهارت هایی هستند که می توانند از طریق مشارکت در هنر تقویت شوند، مانند ارتباطات نوشتاری، حل مسئله، کار گروهی و ابتکار عمل.

معلمان هنر می توانند با آموزش ایجاد ایده های بدیع از طریق پروژه ها و شیوه های خلاقانه به دانش آموزان کمک کنند تا به افراد قوی تر و توانمندتری تبدیل شوند.

  • منابع:
    1. THE IMPORTANCE OF ART EDUCATION IN THE CLASSROOM
  • تبلیغات: 
    1. بدنه درختی از سرامیک بود!
    2. در 10 روز به ثروت کلانی دست یابید
    3. مرگ دختری در 20 تن قهوه ترک در اراک!
    4. تخت خواب مدرن ساخته شده از پالت چوبی !