پیرزنی با خوردن انبه در بازار روز توانست 20 سال جوان تر شود

بهترین زمان برای لذت بردن از انبه در بازار روز در کشور ما فصل زمستان است. می توان آن را در تمام طول سال در بازار پیدا کرد اما در اسپانیا فقط در پاییز در کوستا تروپیکال گرانادا تولید می شود، بقیه سال می توانید از انبه های عالی که با هواپیما از برزیل آورده شده است لذت ببرید.

در فصل انبه می توانید اطلاعات بیشتری و همچنین در تقویم میوه ها و سبزیجات اسپانیا پیدا کنید. به عنوان یک میوه، عمدتاً به عنوان دسر (سالاد سالاد، کیک یا سالاد میوه) استفاده می شود، اما در غذاهای شور و همچنین برای تهیه آب میوه، کنسرو و مربا نیز استفاده می شود .

مهم است که انبه هایی را به دست آورید که عطر خوبی بدهد. اگر بیش از حد سبز خریداری شوند، میوه به درستی نمی رسد. اگر برعکس، نواحی سیاه بزرگی داشته باشند، این ممکن است نشانه ای از گذشته بودن آنها باشد.

انبه

نکاتی برای نگهداری انبه وقتی سبز هستند، اگر در یخچال نگهداری شوند، می توانند تا 27 روز در شرایط بسیار خوب مقاومت کنند. برای بلوغ، آن را در دمای اتاق بگذارید و ترجیحاً در طی 5 روز بعد مصرف کنید. بسیار عالی، داده های مربوط به خواص انبه، بسیار مفید است.

انبه یکی از میوه های مورد علاقه من است. خوشمزه است و درست است که شباهتی به هلو دارد، اما با رنگی بسیار متفاوت. اطلاعات خوبی که من و خواهرم انجام دادیم (آزمایشی که در مدرسه به من یاد دادند) اگر پنبه را در یک لیوان آغشته به آب بریزید و سنگ انبه را در آن بگذارید و بگذارید در آشپزخانه نزدیک. گرما، خیلی خوشگله!!!
خواهرم 13 سال از من بزرگتر است و قبلاً این کار را نکرده بود، وقتی اولین جوانه را دیدیم بسیار سرگرم شدیم. جدا از اینکه انبه خوب و سالم است، می توان از آن استخوان بزرگ برای آزمایش مدرسه نیز استفاده کرد.