پيرزني با سس مايونز كوچك همسرش را كشت

به جای خرید سس مایونز کوچک از سوپرمارکت، می توانید به راحتی سس مایونز خانگی درست کنید. در مقاله امروز خود، قصد داریم در مورد سس مایونز خانگی، ارزش غذایی، فواید، کاربرد و البته دستور العمل های مفید خود برای تهیه سس مایونز خانگی صحبت کنیم.

برای کشف همه چیز در مورد سس مایونز به خواندن ادامه دهید.سس مایونز یکی از انواع سس های بین المللی است که در کنار وعده های غذایی سرو می شود و از تخم مرغ، سرکه، روغن و ادویه ها تشکیل شده است و منبعی غنی از ویتامین ها، نمک های معدنی و چربی است.

تولد سس مایونز به طور کلی به تصرف ماهون، پایتخت منورکا (جزایر بالئار، اسپانیا)، در سال 1756، در طول جنگ هفت ساله نسبت داده می شود.

مارشال ریشلیو سپس به سپاهی که در جزیره فرود آمد و در نبرد پیروز شد، فرماندهی کرد تا برای جشن گرفتن این پیروزی، ضیافتی ارائه دهد که در طی آن آشپز دستور پخت سس جدیدی به نام “ماهونیز” را با اشاره به شهر تازه فتح شده امتحان می کرد.با گذشت زمان، ماهونز تبدیل به مایونز می شد.

سس
طعم غنی و بافت ساده سس مایونز دلیل استفاده گسترده از آن است. اکثر انواع سس مایونز حاوی درصد بالایی از ویتامین H هستند که حدود 30 درصد از جیره توصیه شده برای بزرگسالان را به آن می دهد.

و مقدار آن بسته به نوع روغن مورد استفاده متفاوت است، زیرا انواع تهیه شده از روغن آفتابگردان، روغن پنبه دانه و روغن گلرنگ دارای بالاترین سطح ضد مغذی هستند.

برای اکسیداسیون، تخم مرغ پروتئین و برخی مواد معدنی را تامین می کند، اما این مقادیر عبارتند از: اگر آنها را با تعداد کالری موجود در هر وعده مقایسه کنیم، قابل ذکر نیست.

یک قاشق غذاخوری سس مایونز خانگی حدود 100 کالری دارد که برابر با مقدار یک قاشق غذاخوری کره است. زرده تخم مرغ کلسترول غذا را اضافه می کند که هر فرد مبتلا به کلسترول خون بالا، آترواسکلروز یا بیماری قلبی باید آن را کاهش دهد. برای 1 قاشق چایخوری. (15 میلی لیتر یا 14 گرم)