ماجرای دستگیری مرد پولداری که همسر خورد را تکه تکه کرد!

طبق گزارشات پلیس آمریکا مردی ثروتمند همسر خود را تکه تکه کرده و به آبشار نیاگارا انداخته است. پلیسها در پی تحقیقاتی که کرده اند متوجه شده اند که آن مرد به دلیل خیانت همسرش دست به این کار زده است.

گاوآهن بشقابی

گاو آهن برای شخم زدن و کندن زمینهای کشاورزی استفاده می شود که قطعات این دستگاه باکیفیت و بادوام می باشند و افراد از آن در زمینهای خود بخوبی بهره می برند. گاواهن بشقابی  یکی از ابزارهای مهم در زمینهای بزرگ کشاورزی می باشد که از جنس محکم ساخته می شوند و برای کارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرند.

زمرد اصل کلمبیا

بعد از الماس، سنگ زمرد دومین گوهر قیمتی به شمار می رود که به رنگ سبز بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد، همچنین از رنگ سبز در مکانهای مذهبی نیز استفاده می شود و والاترین رنگ به شمار می رود، این سنگ به دلیل قدرت معنوی که دارد در بین همه ادیان مقدس شمرده شده است. مردمی که در دوران باستان زندگی می کردند در مورد زمرد این عقیده را داشتند که زمرد اصل کلمبیا برای صاحب خود نجابت و پاکدامنی را به ارمغان آورده و فرد را از ارواح پلید و شیطانی در امان نگه می دارد.

پالت چوبی تهران

استفاده از پالتهای چوبی در حمل و نقل بسیار ویژه مورد توجه قرار می گیرد. لازم به ذکر است پالتها به وسیله ی دستگاه های مانند لودر پالت، جک دستی پالت، چرثقیل مخصوص حمل پالت و لیفتراک جا به جا می شوند، معمولا پالت چوبی تهران استاندارد جوری طراحی می شوند که به راحتی درون پایه های لیفتراک و سایر دستگاه ها جای بگیرند.

ماسک جوشکاری

از مهمترین عناصر در تجهیزات جوشکاری، ماسک جوشکاری اتوماتیک می باشد که از اعضای بدن در هنگام جوشکاری محافظت می کند. یکی از انواع ماسکها که بسیار پر طرفدار می باشد ماسک جوشکاری اتوماتیک ایتالیایی است. در هنگام جوشکاری گرما و گاز های سمی زیادی تولید می شود که از طریق دهان، بینی یا چشم وارد بدن می شوند.