لوله آب ساختمانی که در ضد آتش سوزی است

آنها آب آشامیدنی را برای مستعمرات نامنظم لئون تامین می کنند هدف این است که مایع حیاتی را به عنوان یک اقدام بهداشتی برای مبارزه با ویروس کووید-19 در مناطقی از شهر که فاقد خدمات هستند، نزدیک‌تر کنیم.

León، Gto.- بیش از 50000 نفر از ساکنان لئونی مستعمرات نامنظم از خدمات تامین لوله آب ساختمان که توسط دولت شهری از طریق زیرمجموعه Pipes ارائه می‌شود، بهره‌مند می‌شوند.

بر اساس گزارش‌های سیستم آب آشامیدنی و فاضلاب لئون، 14 لوله در حال بهره‌برداری هستند که به طور متوسط ​​روزانه 500000 لیتر آب آشامیدنی استخراج شده از چاه‌های آنها را تامین می‌کنند.

هدف این است که مایع حیاتی را به عنوان یک اقدام بهداشتی برای مبارزه با ویروس کووید-19 در مناطقی از شهر که فاقد خدمات هستند، علاوه بر تامین مدارس، سازمان‌های دولتی و گروه‌های حمایتی مانند پناهگاه‌ها، نزدیک‌تر کنیم.

لوله

SAPAL اعلام کرد که هزینه بازیابی به ازای هر سرویس 5 پزو برای هر بشکه 200 لیتر و 250 پزو برای هر لوله کامل است، خدماتی که 16 سال است افزایش نیافته است زیرا برنامه ای با هدف حمایت از خانواده هایی است که در خانه های خود آب آشامیدنی ندارند.

از جمله محله‌هایی که تاکنون بهره‌مند شده‌اند عبارتند از: El Recuerdo، Calafia، Imperio Azteca، El Gran Paraíso، Acquirientes de Ibarrilla، San Juan Bautista 2000، San Vicente، El Potrero، مدینه، Alfaro، Sarzihuil، San Gabriel و غیره.

Sideapa پرداخت 100٪ به تامین کنندگان را برنامه ریزی کرده است، بنابراین هیچ بدهی باقی نخواهد ماند.  او در مورد بسته شدن دولت آتی و بدهی هایی که با برخی آژانس ها، عمدتاً با کمیسیون فدرال برق (CFE) دارد، اظهار داشت که Sideapa پرداخت 100٪ به تامین کنندگان را برنامه ریزی کرده است، بنابراین هیچ بدهی باقی نخواهد ماند. موضوع همکاری و کار مشترک با CFE همچنان ادامه دارد و نتایج به زودی اعلام خواهد شد.

اما بله، علت کم‌آبی عمدتاً آلودگی سفره‌های زیرزمینی، گنجاندن آرسنیک به‌عنوان غیرمصرف آن و البته ضایعات کنترل‌نشده، بدون اشاره به رشد جمعیت است. اما برای نتایج بیشتر باید آگاهی و حساسیت مردم را در مورد استفاده، امتناع، مراقبت و مهمتر از همه پرداخت آب افزایش داد.