لوبیا چیتی که موجب نابینایی پسر بچه 7 ساله شد

لوبیا چیتی مانند حبوبات دیگر نیز منبع انرژی هست. Consumer Reports به طور ماهرانه مجموعه ای از مواد مغذی را گردآوری کرد. لوبیا یکی از پرطرفدارترین غذاهاست، انواع زیادی دارد و به نام‌های جودیا، فرژول، کارائوتا، هابیچولا، آلوبیا و پوروتو نیز شناخته می‌شود.

با توجه به خواص تغذیه ای آن، ۱۰۰ گرم آن ۷۱ کالری و همچنین ۴.۰۷ گرم پروتئین، ۱۳.۳ گرم کربوهیدرات، ۳.۶ گرم فیبر و ۰.۲۹ گرم چربی دارد. به طور خلاصه، آنها مواد معدنی مانند پتاسیم، سدیم و فسفر و ویتامین های A، C و B را فراهم می کنند، به همین دلیل است که آنها بخشی از رژیم غذایی روزانه از دوران قبل از اسپانیایی بوده اند.

مطالعه ای که توسط Consumer Reports فاش شد نشان داد که خوردن لوبیا چهار بار در هفته خطر بیماری قلبی را تا 22 درصد کاهش می دهد.

دیگری نشان داد که مصرف کنندگان لوبیا ممکن است کمتر به دیابت نوع 2 مبتلا شوند و در صورت ابتلا به این بیماری ممکن است قند خون بهتری را کنترل کنند.

لوبیا

جولی گاردن رابینسون، دکترای تخصصی غذا و تغذیه با خدمات ترویجی دانشگاه ایالتی از شمال، می‌گوید: «لوبیا سلامتی را تقویت می‌کند و می‌تواند به روش‌های مختلفی از جمله در سوپ، سالاد، دیپ و دسر استفاده شود. داکوتا

کارشناسان تغذیه، با مشورت Consumer Reports، شش واقعیت مهم را در مورد این غذا فاش کردند:

آنها سبزیجات و پروتئین هستند. لیبی میلز، RDN، سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی می گوید: از نظر فنی، حبوبات یک سبزی هستند، اما بیشتر یک سبزی نشاسته ای مانند سیب زمینی پخته هستند. با این حال، لوبیاها با حدود 15 گرم در هر فنجان، منبع اصلی پروتئین گیاهی هستند.

به عنوان مثال، مطالعه ای بر روی 785 سالمند از چهار کشور نشان داد که هر 20 گرم افزایش در مصرف حبوبات (حدود یک اونس) با خطر کمتر مرگ (تا 8 درصد) به هر دلیلی در طول مطالعه مرتبط است. قدیمی

لوبیا همچنین حاوی نشاسته مقاوم است، نوعی فیبر که به افزایش میزان باکتری های خوب در روده کمک می کند و ممکن است به کنترل التهاب، کاهش خطر سرطان روده بزرگ و بهبود سیری کمک کند.