كيك پزي با سرکه سفید بقا كيك عروسي دخترش را تزيين كرد

سرکه سفید بقا ممکن است به کاهش وزن کمک کند. همه می خواهند وزن کم کنند. مکمل هایی که کاهش وزن را تسهیل می کنند، تقاضای زیادی دارند و همانطور که معلوم شد، یک کارآزمایی بالینی تصادفی که اخیراً در مجله غذای عملکردی منتشر شده است نشان داد که ACV ممکن است به کاهش وزن کمک کند .

شرکت کنندگان 15 میلی لیتر ACV را همراه با ناهار و شام (در مجموع 2 قاشق غذاخوری) نوشیدند. آنها همچنین رژیمی داشتند که 250 کالری کمتر از نیاز روزانه آنها بود. محققان دریافتند که ACV به طور قابل توجهی وزن را کاهش می دهد.

در واقع، افراد گروه ACV به طور متوسط ​​8.8 پوند در طی 12 هفته از دست دادند. از سوی دیگر، شرکت کنندگانی که ACV دریافت نکردند، تنها 5 پوند در طول دوره مطالعه 12 هفته ای از دست دادند. محققان همچنین دریافتند که ACV باعث کاهش سطح کلسترول می شود.

ACV ممکن است تأثیر متوسطی بر کاهش وزن داشته باشد، اما عضویت در باشگاه خود را رها نکنید.

سرکه

به خاطر داشته باشید که افراد در این مطالعه از رژیم غذایی با کالری محدود استفاده می کردند و ورزش می کردند. محققان استدلال کردند که ACV با کاهش اشتها بر وزن تأثیر می گذارد.

سرکه سیب فشار خون شما را کنترل نمی کند. یکی از افسانه های رایج این است که ACV می تواند برای کنترل فشار خون استفاده شود. در تحقیقاتم، یک مطالعه کوچک روی موش‌ها پیدا کردم که نشان داد فشار خون سیستولیک در موش‌هایی که از رژیم غذایی حاوی اسید استیک تغذیه می‌کردند در مقایسه با آنهایی که فاقد آن بودند، کاهش یافت. هیچ مطالعه ای با استفاده از ACV برای فشار خون بالا در افراد وجود نداشت.

فشار خون بالا چیزی نیست که با آن بازی کنید. من افرادی را دیده ام که در زمان واقعی از فشار خون بالا سکته می کنند. اگر فشار خون بالا دارید ، اطلاعات کافی برای حمایت از استفاده از ACV به عنوان یک داروی فشار خون وجود ندارد. یک رژیم غذایی سالم داشته باشید، ورزش کنید و در صورت نیاز داروهای خود را مصرف کنید.