قیمت خرید گربه ی خانگی وان ترکیه

گربه خانگی وان ترکی گربه ای زیبا و آرام است. گربه وان بسیار اجتماعی و از همراهی کردن شما لذت می برد.برای خرید این گربه ابتدا می توانید مطالب زیر را بخوانید.
گربه ی وان ترکیه نام خود را از دریاچه ای واقع در جنوب شرقی ترکیه گرفته است و در واقع محل پیدایش این نژاد کوه های آرارات در کشور ترکیه است.این محل از نظر آب و هوایی در تابستان بسیار گرم و در زمستان بسیار سرد است.و بدن گربه پرشین طوسی خود را با این شرایط آب و هوایی سازگار کرده است.گربه وان ترکی نه تنها آب را خیلی دوست دارد بلکه از شنا کردن نیز بسیار لذت می برد.اجداد گربه وان گربه هایی بودند که موهای بلندی داشتند.گربه وان بر روی سر و دم خود دارا علامتی است.در بین گوش های رنگی دارای یک خط سفید باریک است که مردم ترکیه این خط سفید را نشانه ای از خدا می دانند و به این گربه خیلی احترام می گذارند.این گربه ها حتی به گشور های دیگر هم برده شده اند.اولین جفت از گربه وان ترکی در سال 1962 به کشور انگلستان منتقل شد.

گربه ی خانگی وان ترکیه

خصوصیات اخلاقی گربه وان ترکی

این گربه خیلی باهوش است و در عین حال رفتاری بسیار دوستانه و اجتماعی نیز دارد.این گربه از همراهی انسان ها لذت می برد و دوست دارد هرجا که شما می روید به دنبالتان بیاید.این گربه خیلی علاقه مند است که در سکوت و آرامش در خانه ی شما و به همراهتان زندگی کند.یکی از تفریحات مورد علاقه ی این گربه شنا کردن است پس اگر استخر شنا ندارید سعی کنید که هر از گاهی وان حمام را در اختیار این گربه قرار دهید.

خصوصیات ظاهری گربه وان ترکی

اولین نشانه ی آشکار در گربه وان ترکی بلندی موها و رنگی بودن گوش ها و دم است.یک خط سفید باریک نیز بر روی سر این حیوان وجود دارد.

خرید گربه ی وان ترکی

شما برای خرید گربه وان ترکی می توانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

همچنین سگ جیبی به عوامل بسیار زیادی مانند اصل، نژاد و اصالت سگ بستگی دارند که هر کدام از آنها دارای شناسنامه و گواهی سلامت می باشند.

منبع: حیوانات و پرندگان ایران