قیمت خرید گربه موکوتاه آمریکایی

گربه های موکوتاه آمریکایی گربه های زیبا،آرام و با وفا هستند و رابطه ی بسیار خوبی با صاحبشان دارند.گربه موکوتاه آمریکایی دارای طرفداران زیادی است و خیلی از افراد به دنبال خرید گربه موکوتاه آمریکایی هستند.
گربه های آمریکایی موکوتاه دارای جثه ای متوسط با بدنی قوی هستند.این گربه در رنگ های متنوعی وجود دارد و این طور می توان گفت که این گربه در تمامی رنگ ها دیده شده است.گربه ی موکوتاه دارای چشمان دایره ای بسیار زیبا و پرنفوذی است.
گربه های نر موکوتاه آمریکایی دارای اندازه ای بزرگ تر نسبت به گربه های مو کوتاه ماده هستند اما مو های آن ها کوتاه تر است.

گربه موکوتاه آمریکایی

خصوصیات اخلاقی گربه موکوتاه آمریکایی

  • این گربه به دلیل خلق و خوی مهربان و خوش رفتاری که دارد در بین گربه دوستان بسیار مهربان است.این نژاد گربه جزء وفادار ترین گربه ها نسبت به صاحب خود است.
  • گربه موکوتاه آمریکایی در کل گربه ای بازیگوش و کنجکاو است و هرکاری که صاحبش بکند برای او جالب به نظر رسیده و از روی حس کنکجکاوی جلو رفته تا از آن کار سر در بیاورد.
  • این گربه ها با وجود اینکه بسیار باوفا و مهربان هستند اما دارای شخصیتی مغرور می باشند و خود این گربه باید بخواهد تا در بغل کسی و یا صاحبش برود.
  • گربه پرشین طوسی معمولا با کودکان رابطه بسیار خوبی دارند و به همین دلیل است که اکثر خانواده ها این گربه را انتخاب می کنند.
گربه موکوتاه آمریکایی
  • گربه موکوتاه آمریکایی خیلی زود خودش را با شرایط سازگار می کند.و به همین دلیل اکثر مردم با شرایط مختلف زندگی می توانند این گربه را انتخاب کنند.
  • این گربه معمولا آرام است و فعالیت زیادی ندارد بنابراین گربه موکوتاه آمریکایی برای افراد مسن و پیر خیلی مناسب است.

مشکلات سلامتی گربه موکوتاه آمریکایی

  • این گربه ها به خاطر سازگار بودن با شرایط مختلف و همین طور بدن قوی که دارند معمولا از نظر سلامتی دچار مشکلی نمی شوند.

قیمت خرید گربه موکوتاه آمریکایی

  • شما برای خرید گربه موکوتاه آمریکایی می توانید با مرکز مجاز خرید گربه و تجهیزات مورد نیاز آن ها و همین طور مشاوره در زمینه ی گربه تماس بگیرید.

همچنین سگ جیبی به عوامل بسیار زیادی مانند اصل، نژاد و اصالت سگ بستگی دارند که هر کدام از آنها دارای شناسنامه و گواهی سلامت می باشند.

منبع: حیوانات و پرندگان ایران