قیمت خرید و فروش انواع گربه های خانگی

گربه پرشین طوسی حیواناتی با چشمانی مسحور کننده هستند که خیلی از افراد را تنها با نگاه خود مجذوب می کنند.گربه های مختلف و زیادی در ایران خریداری می شوند.مرکز فروش گربه های خانگی در ایران.
در طی سالیان اخیر ایرانیان به نگه داری گربه ها علاقه ی زیادی نشان داده اند.گربه ها دارای نژاد های مختلفی می باشند که تعدادی از این گربه ها گربه های اصیل ایرانی و تعدادی از این گربه ها زیستگاهشان کشوری دیگر است که به ایران آورده شده اند و در همین جا تکثیر شده و فروخته شده اند.گربه ها معمولا به دو دسته وحشی و اهلی تقسیم می شند.

  • هر گربه خصوصیات ظاهری و اخلاقی خاص خودشان را دارند.
  • بعضی از این گربه مو کوتاه اند و برخی دیگر موبلند.
  • برخی از آن ها اندازه ای بسیار کوچک دارند و در جیب جا می شوند و برخی دیگر خیلی بزرگ و سنگین هستند.
  • بعضی گربه ها منزوی و گوشه گیرند و فقط با صاحب خود رابطه ی خوبی دارند و برخی دیگر اجتماعی هستند و معمولا در جمع حضور دارند.

خلاصه این که تنوع در گربه ها زیاد است و شاید همین یکی از دلایل اصلی ورود گربه ها به خانه های ایرانیان است.

انواع گربه های خانگی

معرفی انواع نژاد گربه ها

  1. اسکاتیش فولد
  2. گربه حبشی
  3. اسفینکس
  4. چین چیلا
  5. موکوتاه بریتانیایی
  6. اگزاتیک موکوتاه
  7. مین کون
  8. برمه ای
  9. بنگال
  10. پرشین
  • این گربه های نام برده شده هرکدام خصوصیات ظاهری و اخلاقی و رنگ بندی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.
انواع گربه های خانگی

مرکز خرید انواع گربه های خانگی

  • مرکز ما بدون اغراق یکی از بزرگ ترین مراکز فروش گربه در کشور است و هر گربه ای که بخواهید در فروشگاه ما یافت می شود.فروشگاه ما علاوه بر فروش گربه انواع واکسن،لوازم و تجهیزات ضروری مربوط به گربه را نیز عرضه کرده است.حتی شما می توانید با ما تماس گرفته و راجع به نگه داری گربه ی خانگیتان از ما راهنمایی بگیرید.برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به خرید گربه و نگه داری آن با ما تماس بگیرید.

اسب پا کوتاه سفید از هوش بالایی برخوردار است و به همین دلیل می توان به راحتی آنها را اهلی کرد و در صورتی که توسط مربیان حرفه ای آموزش داده شوند می توانند کارهای بسیار جالبی یاد بگیرند و بیش از پیش خود را در دل صاحب خود جا کنند.

منبع: حیوانات و پرندگان ایران