فروش پادری گلیم بافی در تهران موجب تصادفات زنجیره ای در شهرک غرب شد

خرید پادری گلیم بافی  و فرش با ما در مصر دارای انتخاب‌ها و استانداردهای متفاوتی نسبت به آنچه در آمریکا و اروپا وجود دارد متفاوت است. مخصوص فرش هایی است که تمام سطح زمین را می پوشانند و روی آن یا بدون آن فرش می گذارند، اکثراً انتخاب یک رنگ خنثی است به طوری که برای هر سبکی که در خانه مبله می شود مناسب است، اما در اینجا در مورد آن صحبت خواهیم کرد. نحوه انتخاب فرش و گلیم مناسب، بیایید و آنچه را که قبل از انتخاب باید بدانید را ببینید:

مناطقی که فرش و گلیم را در آن پهن می کنید را مشخص کنید. اندازه گیری مکانی که قرار است فرش تهیه کنید بسیار مهم است، به فرشی با چه سایز نیاز دارید، زیرا یکی از اشتباهات رایج در خرید فرش و مایه ناامیدی، اندازه اشتباه است.

در مورد رنگ فرش  و گلیم تصمیم بگیرید. قبل از خرید فرش باید رنگ های دکور اتاقی که فرش را در آن پهن می کنید را بشناسید و تعریف کنید ، منظورم این است که ممکن است فرشی را دوست نداشته باشید و آن را زمین بگذارید و متوجه شوید که رنگ آن با رنگ های آن همخوانی ندارد. اثاثیه و رنگ آن را کاملا خاموش می کند و برای شما ضرر مالی محسوب می شود.

پادری

نکته قابل توجه این است که کارشناسان فنی ایرانی در یکی از شرکت های ایرانی فعال در زمینه قالی بافی با استفاده از ماشین های اتوماتیک موفق شدند با ضد باکتری ساختن این محصولات محصولات خود را به برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی صادر کنند.

یک شرکت فناور ایرانی موفق به تولید انواع نخ های پلی استر آنتی باکتریال شد که در صنعت نساجی و فرش بافی اتوماتیک ضد باکتری با استفاده از فناوری نانو استفاده می شود.

شایان ذکر است که شهرت جهانی فرش دستباف ایران و گسترش گسترده آن در سطح بین المللی، واشنگتن را بر آن داشت تا در چارچوب سلسله تحریم هایی که واشنگتن علیه ایران (در سال 2018) وضع کرد، از صادرات آن به آمریکا جلوگیری کند. درصد صادرات فرش ایران به آمریکا به تنهایی حدود 30 درصد از ارزش کل صادرات فرش به تمام کشورهای جهان بوده است.