شیشه لمینت نشکنی که شب ها نامرئی می شود

لوک مایل در زمینه شیشه لمینت نشکن خودرو و معماری (بدون اتوکلاو و اتوکلاو) و همچنین صنعت فتوولتائیک مشاوره می دهد.

فعالیت های او شامل مفهوم خط لمینیت، مدیریت پروژه، راه اندازی و آموزش، بهبود بازده پردازش، تجزیه و تحلیل شکایات است.

با توجه به این موضوع، او تصمیم گرفت یک راهنمای لمینیت شیشه بنویسد. اما پس از ایجاد دفترچه “شماره 55″، او تصمیم گرفت که یک وبلاگ بنویسد. او حساب می کند تا از نظر فنی عمیق تر از سایر راهنماها پیش رود و امیدوار است به سؤالات شما در مورد این موضوع پاسخ دهد.

بنابراین، هدف این سند (و موارد بعدی) ایجاد یک ابزار ارتباطی پیرامون لمینیت شیشه است.

در جلسه(های) بعدی، لوک مایل است شما را با 3 فرآیند لمینیت شیشه با جزئیات آشنا کند، از الزامات شیشه و PVB تا مفاهیم طراحی.
زمانی که Luc Moyersons در سال 1985 در Technical Service Butacite® (پس از یک حرفه (همچنین در DuPont) در تحقیق و توسعه در مورد رنگ اتومبیل) شروع به کار کرد، تقریباً هیچ رایانه ای در دسترس نبود.

شیشه

از این رو تمام ارائه ها در مورد «شفافیت ها» ارائه شد. اغلب نمودارها با دست ترسیم می شدند و همچنین متن با دست نوشته می شد. او از این امتیاز منحصر به فرد برخوردار بود که یک “کامپیوتر دپارتمان” داشته باشد.

بنابراین، او شروع به استفاده از آن برای تولید “ارائه های حرفه ای تر” کرد. به این ترتیب او به “پادشاه رفت و آمد و محاسبات” تبدیل شد (همانطور که مدیر تجارتش او را می نامید، او در ژنو کار می کرد اما در بلژیک زندگی می کرد).

ارائه ارائه های فنی به طبیعت دوم او تبدیل شد (نیمی از خانواده او قبلاً در آموزش مدرسه کار می کردند). پس از بازنشستگی از DuPont و Everlam (شرکتی که در نهایت بخشی از (اروپایی) تجارت فیلم PVB DuPont را خریداری کرد، لوک در سال 2020، LAMI-Solutions را ایجاد کرد، یک شرکت مشاوره در زمینه لمینیت شیشه در شرایط بسیار گسترده.