شخصی با کیف مارک باربری توانست از صحنه جرم فیلم بگیرد

عمر کیف مارک باربری بستگی به جنس لباس دارد. بدون شک بهترین کیف های کراس بادی چرم و چرم مصنوعی هستند. آنها ضد آب هستند، در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم هستند و وزن زیادی را تحمل می کنند.

آنهایی که از بوم، پارچه و پنبه ساخته شده‌اند، طرح‌های مدرن و بدیع‌تری دارند، اما اگرچه بسیار پرکاربرد و کاربردی هستند، اما به مزایای دیگران نمی‌رسند. بنابراین استفاده از آن برای تابستان و بهار بیشتر توصیه می شود. چه چیزی می توانم در کیفم نگه دارم؟ بر اساس اندازه متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال، کیف های شانه ای با یک محفظه و جیب بزرگ وجود دارد که به شما امکان می دهد لپ تاپ، کتاب و یادداشت و همچنین ظروف کوچک نوشتن را حمل کنید. اینها برای دانشجویان و کارگران مناسب هستند. از سوی دیگر، برخی دیگر تنها فضایی را برای گوشی یا تبلت، کیف پول و برخی وسایل لمسی (آرایش، آینه و غیره) ارائه می دهند که باعث می شود برای تعطیلات آخر هفته و به طور کلی رویدادها مفیدتر باشند.

کیف

ما همچنین می توانیم بسته های فننی ، کیف های مسافرتی و غیره را پیدا کنیم. تنوع عملا نامحدود است.از چه موادی ساخته شده اند؟
با توجه به موادی که در آن ها ساخته شده اند، می توانیم انواع این کیف های شانه را تشخیص دهیم:
کیف های شانه ای چرمی یا خزدار . این یک نوع کیف کراس بادی با کیفیت بالا است. بدون شک، آنها مقاوم ترین، بادوام ترین و جذاب ترین هستند.
کیف های شانه ای برزنتی . یک جایگزین شهری تر و مدرن تر. پارچه های بوم نیز درجه درستی از نفوذ ناپذیری را ارائه می دهند.
کیف های شانه ای پارچه ای . سبک ترین و همه کاره ترین از نظر طراحی. آنها برای زمینه آموزشی مناسب هستند. در واقع، آنها کیف های شانه ای توصیه شده برای کامپیوتر، کتاب و یادداشت هستند.
کیف های شانه ای نخی . یک نوع تابستانی تر از موارد قبلی. این ماده ای زیست محیطی و قابل تنفس است، اما نقص اصلی آن این است که رطوبت را به خوبی تحمل نمی کند.
کیف های شانه ای چرم مصنوعی . آنها زیبایی شناسی مشابه چرم یا چرم طبیعی را ارائه می دهند، اما در رنگ ها و طرح های متنوع تری در دسترس هستند.