شخصی با استفاده از سیر صادراتی همدان توانست سرطانش را درمان کند

سیر صادراتی همدان  که نام علمی آن Allium Sativum است پیاز گیاهی چند ساله از خانواده Liliaceae است که سایر سبزیجات معروف مانند پیاز یا تره فرنگی نیز به آن تعلق دارند.

گیاهی است که به سختی گلهایی دارد (می توانند مایل به سبز، سفید یا صورتی باشند) که ساقه ندارد و به همین دلیل برگهای آن مستقیماً از پیاز زیرزمینی متولد می شود، پیاز به سر سیر معروف است و از آن تشکیل شده است. یک لفاف سفید حاوی بین 8 تا 12 پیاز، که عموماً به عنوان حبه سیر شناخته می شود، که تقریباً 1.5 سانتی متر عرض و 2-3 سانتی متر طول دارد. هر حبه سیر بین 5 تا 9 گرم وزن دارد.

سیر به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، نه تنها به عنوان یک ماده بسیار رایج آشپزخانه بلکه به عنوان یکی از بهترین درمان های طبیعی در دسترس ما.اما آیا منشا و تاریخچه سیر را می دانید؟ در این مقاله OneHowTo آن را برای شما توضیح می دهیم.

سیر

همچنین ممکن است برایتان جالب باشد: چگونه طعم سیر را از غذا پاک کنیمدر زمینه صرفاً تغذیه ای، سیر مواد مغذی و مواد معدنی بسیاری را فراهم می کند که به ما کمک می کند تا سلامت اندام ها و سیستم های بدن را حفظ کنیم. برخی از خواص سیر به شرح زیر است:

به دلیل داشتن پتاسیم یک بازسازی کننده عالی عضلات است.
به دلیل غنی بودن از فسفر، از سلامت سیستم عصبی مراقبت کنید و حافظه را تقویت کنید.
به تقویت استخوان ها و پیشگیری از بیماری های استخوانی کمک می کند، زیرا منبع خوبی از کلسیم است.
منیزیم موجود در آن باعث تسهیل استراحت و بهبود خواب می شود.
عملکرد سیستم ایمنی بدن را به لطف کمک ویتامین C بهبود می بخشد.
سیر با پختن در دمای بالا حدود 90 درصد ارزش غذایی خود را از دست می دهد. می توانید با پختن آن در دمای بسیار پایین و یا خام خوردن آن از هدررفت آن بکاهید.