سنگ عقیق قرمز اصلی که تمام انرژی منفی ها را دور می کند

آیا کسی در خانواده شما دارای انگشتر یا آویزی است که حاوی سنگ عقیق قرمز اصل باشد؟ اوپال یک “سنگ قیمتی” است یعنی یک ماده معدنی که به دلیل زیبایی آن ارزشمند است.

سنگ های قیمتی اغلب در جواهرات استفاده می شوند و نمونه هایی از آن عبارتند از الماس، یاقوت، زمرد، یاقوت کبود، یشم، عقیق و آمتیست. جواهرات عموماً به دلیل فلزات خاصی که در این ماده معدنی وجود دارد رنگ می گیرند (به عنوان مثال آمتیست بنفش کوارتز حاوی مقادیر کمی آهن است).

با این حال اوپال ها منحصر به فرد هستند زیرا به دلیل ساختار ذاتی خود که نور سفید را به تمام رنگ های طیف پراکنده می کند، نمایشگری شبیه رنگین کمان را نشان می دهند. کره‌هایی که دی اکسید سیلیکون را نشان می‌دهند، در لایه‌هایی روی هم قرار گرفته‌اند.

سنگ

عقیق‌ها چند رنگ هستند و از کره‌های کوچک سیلیس تشکیل شده‌اند که در یک الگوی منظم قرار گرفته‌اند و آب بین کره‌ها قرار گرفته است. کره ها نور سفید را پراکنده می کنند و آن را به رنگ های طیف می شکنند.

به این فرآیند “مایل شدن” می گویند. کره‌های بزرگ‌تر همه رنگ‌ها را ارائه می‌کنند، کره‌های کوچک‌تر فقط آبی و سبز. عقیق‌هایی که عمدتاً رنگ قرمز دارند بسیار نادر هستند زیرا فقط در جایی که کره‌های سیلیکا بزرگ‌تر رسوب کرده‌اند به وجود می‌آیند.

عقیق های سفید دارای رنگ های ظریف و کم رنگ در زمینه روشن تر هستند. عقیق‌های سیاه (بسیار کمیاب و با ارزش) دارای پس‌زمینه تیره و رنگ‌هایی از قرمز درخشان تا سبز، آبی و بنفش هستند.

اوپال های تخته سنگی با سنگ میزبان طبیعی، سنگ آهن، در پشت بریده می شوند. آثار باستانی عقیق چند هزار ساله در شرق آفریقا کشف شده است.

در اوایل سال 250 قبل از میلاد، رومی‌ها به عقیق‌ها که گمان می‌رفت از معادن اروپای شرقی، منبع اصلی اوپال‌های جهان باستان، به دست آمده‌اند، ارزشمند می‌دانستند. بسیاری از داستان‌های بومی رویایی وجود دارد که دارای اوپال هستند.