ساعت عقربه ای سیتیزنی که اکسیژن خون را متعادل نگه می دارد

ساعت عقربه ای سیتیزن مخصوص کودکان را به‌راحتی در فروشگاه‌ها و آنلاین پیدا می‌کنید، قیمت‌های Flik Flaks از 40 دلار شروع می‌شود و بسیاری از گزینه‌های دیگر حدود 20 دلار هستند. اما زمانی که بزرگسالان به دنبال ساعت کودک هستند، قیمت تنها مورد توجه قرار نمی گیرد.

بدیهی است که بچه ها سبک زندگی بسیار فعالی دارند و شما می خواهید مطمئن شوید که چیزی که می خواهید بخرید برای بازی کودک یا فقط سبک زندگی ماندگار باشد، بنابراین در هنگام خرید ساعت، دوام عامل شماره 1 است. کاتلین جانسون، مدیر تجارت اسباب بازی و لوازم کودک در فروشگاه های زنجیره ای Kohl’s گفت.

شاید با در نظر گرفتن این موضوع، تایمکس قول داده است که در صورت شکستگی یا جابجایی ساعت های کودکان، آنها را جایگزین کند.

ساعت

اگر یک ساعت فلیک فلک با بند پارچه‌ای کثیف شود، می‌توان آن را در ماشین لباسشویی انداخت، اگرچه خانم زیگمن پیشنهاد کرد که آن را در یک جوراب قرار دهید تا در طول فرآیند کمی محافظت شود. بسیاری از ساعت‌هایی که کودکان را هدف قرار می‌دهند از پلاستیک ساخته شده‌اند، اما موادی مانند فولاد ضد زنگ نیز اغلب استفاده می‌شوند.

ساعت های کودک اساسا به دو دسته تقسیم می شوند. ساعت‌های اسباب‌بازی اولیه برای کودکان بسیار خردسال، از حدود ۴ سالگی شروع می‌شوند.

سپس، امی پفلوم، معاون توسعه محصول در Timex توضیح داد: «شما بچه‌های بزرگ‌تر را دارید که کمی بیشتر به این فکر می‌کنند: «اینفلوئنسرها چه می‌پوشند؟»، «والدین من چه می‌پوشند؟»، «چه چیزی می‌پوشند؟» آیا افراد دیگری هستند که با پوشیدن آنها احاطه شده اند؟»

درست مانند طناب کشی در بازار ساعت بزرگسالان بین ساعت‌های سنتی سوئیسی و ساعت‌های هوشمند، به همراه گزینه‌های آنالوگ، ساعت‌های مچی متصل و ردیاب‌های تناسب اندام برای کودکان وجود دارد – اغلب ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر از نسخه‌های معمولی بزرگسالان و برای افراد مسن‌تر استفاده می‌شود. فرزندان.