ساخت درب ضد سرقت نصرتیان که گرما تولید می کند

امنیت در اکثر امکانات آموزشی به تمرکز فزاینده ای تبدیل شده است. با توجه به تیراندازی های فعال در مدارس که در 20 سال گذشته رخ داده است، این قابل درک است.

قفل مناسب در درب ضد سرقت نصرتیان، به درستی نصب شده و مطابق با قوانین ایمنی زندگی، می تواند از مجرمان خارج از اتاق یا ساختمان محافظت کند، در حالی که به کسانی که نیاز به خروج دارند اجازه می دهد تا با خیال راحت این کار را انجام دهند.

هپس می گوید تا به امروز، هیچ تیرانداز فعالی قفل را نقض نکرده است. نزدیک‌ترین چیزی که آمده‌اند شکستن شیشه‌ای در در است که قفل در آن بسته شده است تا سعی کنند به اطراف دست پیدا کنند و قفل را باز کنند. او اضافه می کند که این خطر را می توان با حذف یا تغییر شیشه برطرف کرد.

به عنوان مثال، موانع اغلب به عنوان راهی برای جلوگیری از ورود یک تیرانداز فعال به اتاق تبلیغ می شود. جان کلنسی، مدیر مشاوران بازگشایی معماری، می‌گوید: آنها همچنین ممکن است در مواقع اضطراری، مانند آتش‌سوزی، ساکنان را در داخل گیر بیاندازند.

درب

علاوه بر این، خطر آتش سوزی واقعی است. آمار انجمن ملی حفاظت از آتش (NFPA) نشان می دهد که هر ساله از سال 2013 تا 2017، بیش از 4600 آتش سوزی در مراکز آموزشی رخ می دهد. آنها به طور متوسط ​​8.4 میلیون دلار خسارت مالی و 9 مجروح وارد کردند که خوشبختانه در این مدت تلفات جانی نداشتند.

به طور مشابه، موانع می توانند کسانی را که نیاز به ورود به اتاقی برای ارائه کمک دارند، از انجام این کار در مدت زمان معقول بازدارند. موقعیتی را در نظر بگیرید که در آن یک یا دو دانش آموز دانش آموز دیگری را در اتاقی سنگر می کنند و هدف آن تعرض به او است. برای توقف حمله، مدیران نیاز به دسترسی سریع دارند. اکثر موانع مانع از آن می شوند و دانش آموز را در معرض خطر بیشتری قرار می دهند.

سیستم های سلولی بی سیم هزینه کمتری دارند و سریع نصب می شوند. به جای سیم‌کشی، آن‌ها به TCP-IP، شبکه خصوصی مجازی یا انتقال سیگنال با کنترل رادیویی به یا از صفحه کنترل دسترسی و سرور متکی هستند. هنگامی که ساختمان یا نقاط ورودی منطقه امن آن تغییر می کند، آنها را می توان به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد. سیستم‌های بی‌سیم با باتری پشتیبان در هنگام قطع برق یا اضطراری، مانند طوفان یا آتش‌سوزی، کار می‌کنند.