رب گوجه نیم کیلویی تبرکی که با خوردنش بدنتان گرم می شود

رب گوجه نیم کیلویی تبرک به دلیل داشتن ویتامین های C، E و کاروتن که اثر آنتی اکسیدانی بر بدن ما دارد، متمایز است. حاوی ویتامین A است که برای مثال به حفظ غشاهای مخاطی، استخوان ها یا پوست در وضعیت خوبی کمک می کند.

از مقدار زیادی آب، تقریباً 94٪ تشکیل شده است. حاوی پتاسیم است که به تولید تکانه های عصبی و جلوگیری از رمپ کمک می کند. همچنین حاوی فسفر است که به بدن برای انجام فعالیت‌ها انرژی می‌دهد.

حاوی لیکوپن، آنتی اکسیدانی است که اثرات پیشگیرانه در برابر پیری، سرطان و بیماری های قلبی عروقی دارد. آنها سرشار از فیبر هستند. پتاسیم و سطوح پایین سدیم به تبدیل آن به یک غذای ادرارآور کمک می کند.

اثرات و خواص ضد فشار خون بر متابولیسم چربی ها دارد، زیرا سطح تری گلیسیرید و کلسترول LDL و HDL را بهبود می بخشد.

رب

بوته گوجه فرنگی می تواند تا 2.5 متر رشد کند ، به همین دلیل مرسوم است که ساختارهای عصایی ایجاد می کنند تا بتوانند با آرامش رشد کنند و با وزن میوه ها پیچ نخورند

. شکل ها و انواع گوجه فرنگی بسیار متنوع است، ما می توانیم گوجه فرنگی مونتسرات، گوجه فرنگی قلب گاو، گوجه فرنگی آویزان، گوجه فرنگی گلابی، گوجه فرنگی انگور، گوجه فرنگی بنچ، گوجه گیلاسی … انواع زیادی را پیدا کنیم که به شما امکان می دهد.

برای لذت بردن از بهترین گوجه فرنگی اگر این درست است که انواع زیادی دارد و در تمام طول سال آنها را پیدا می کنیم، بهترین زمان برای خوردن گوجه فرنگی خوب تابستان است و اگر آن را محلی بخرید، متوجه خواهید شد که چقدر خوب است. علاوه بر این، آنها را می توان به صورت خام و پخته خورد، که به آنها اجازه نمی دهد که همه کاره تر شوند.

حالا در ایتالیا حتی به شما نمی گویم، بی نهایت رب های مختلف گوجه فرنگی سرخ شده را که تهیه می کنند و با انواع مختلف پنیر، فلفل چیلی… و غیره مزه دار می کنند، همه آنها مخصوص اضافه کردن به پاستا یا پیتزا هستند. در اینجا در اسپانیا یافتن آنها در فروشگاه های بزرگ و بدون مشکل رایج است.