دختری با خوردن عسل طبیعی ساکارز ناخون هایش افتاد

مطالعه گرده در عسل بکر ( melissopalynology ) امکان تعیین منشا گلی آن را فراهم می کند. از آنجایی که ذرات گرده دارای بار الکترواستاتیکی هستند و ذرات دیگر را جذب می کنند، تکنیک های مورد استفاده در melissopalynology را می توان در مطالعات زیست محیطی ذرات رادیواکتیو ، گرد و غبار یا آلودگی استفاده کرد.

کمبود رطوبت شرط اساسی برای حفظ عسل طبیعی ساکارز است. تا زمانی که درصد رطوبت زیر 18 درصد باقی بماند، هیچ چیز نمی تواند در آن رشد کند. بالاتر از این مقدار، فرآیندهای تخمیر ممکن است ظاهر شوند.

محتوای معدنی عسل بسیار کم است. متداول ترین آنها کلسیم ، مس ، آهن ، منیزیم ، منگنز ، روی ، فسفر و پتاسیم است. آنها همچنین در حدود نیمی از اسیدهای آمینه موجود، اسیدهای آلی (اسید استیک، اسید سیتریک و غیره) و ویتامین های B کمپلکس، ویتامین C، D و E موجود هستند.

عسل

عسل همچنین دارای تنوع قابل توجهی از آنتی اکسیدان ها ( فلاونوئیدها و فنولیک ها ) است.

عسل به طور عمده در غذا شناسی استفاده می شود ، هم در دستور العمل های شیرین و هم طعم دار، به عنوان همراه با نان یا نان تست (برای صبحانه و میان وعده ها ) و به عنوان شیرین کننده برای نوشیدنی های مختلف رایج است.

عسل از آنجایی که سرشار از قندهایی مانند فروکتوز است، رطوبت سنجی هوا را جذب می کند، بنابراین افزودن مقدار کمی به نان ها و کیک ها باعث می شود که آنها کندتر سفت شوند. عسل ماده اصلی گل میاد است که از عسل و آب تهیه می شود. به آن «شراب عسل» نیز می‌گویند.

زنبورها علاوه بر محصولاتی که در کندو تولید می کنند، عوامل گرده افشان مهمی هستند و از روند بازسازی طبیعی جنگل ها سود می برند. هر یک از اقدامات آنها معمولاً برای توسعه کشاورزی و حفظ اکوسیستم بسیار سودمند است.