دختری با  آنژیوکت پزشکی همسرش را به قتل رساند

سوزن یونیورسال Bevel امکان انتخاب گسترده تری از زوایای درج را فراهم می کند که باعث راحتی بیشتر درج برای بیماران می شود.

با استفاده از آنژیوکت پزشکی با کاربرد آسان و فناوری Double Flashback آن، می‌توانید در هر بار قرار دادن سوزن و آنژیوکت موفق باشید. و با نصف محتوای پلاستیکی سایر آنژیوکتهای IV ایمنی، می توانید فضای ذخیره سازی و زباله های پزشکی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

تقریباً 1/3 از بزرگسالان و تا 50٪ از کودکانی که به PIVC نیاز دارند دسترسی وریدی دشواری دارند. 1 Introcan Safety Deep Access انتخاب دیگری را برای پزشکان در هنگام انتخاب خط مناسب برای بیماران خود فراهم می کند. Deep Access برای تسهیل فرآیندهای هدایت شده با اولتراسوند طراحی شده است و افزایش قابل توجهی در بقای آنژیوکت به مدت 44 ساعت (1.8 روز) نشان داده است. 2

این دوره مجازی 2 ساعته خودگام برای تکمیل مولفه نظری برای قرار دادن آنژیوکتهای داخل وریدی محیطی (PIVC) با راهنمایی اولتراسوند در نظر گرفته شده است.

آنژیوکت

تا حد امکان آنژیوکت IV کوچک را انتخاب کنید. از قرار دادن آن در نزدیکی مفصل خم کننده خودداری کنید و مطمئن شوید که آنژیوکت را ثابت کرده اید. همیشه با آب نمک شستشو دهید تا مطمئن شوید که در رگ است و آنژیوکت را تمیز کنید.

این چهار مرحله مهم است که باید در روش کانولاسیون IV در نظر داشت. اما موارد بیشتری وجود دارد که باید در نظر داشت. ما از مدیر محصول و پرستار ثبت‌شده خود Pernilla Sjödahl پرسیدیم که چگونه یک آنژیوکت داخل وریدی محیطی (PIVC) قرار دهیم و قبل و بعد از گذاشتن چه مواردی را در نظر بگیریم.

آنژیوکتهای IV محیطی برای تجویز داروها و/یا مایعات زمانی که بیمار قادر به خوردن یا نوشیدن کافی نیست، به دلایل پزشکی از نوشیدن یا خوردن منع شده است یا در شرایطی است که نیاز به دارو از طریق خون دارد، قرار داده می شود.

همچنین استفاده از آنژیوکت IV برای نمونه گیری خون، پس از قرار دادن آن به دلایل فوق، رایج است. مزایای آن نجات بیمار از رگ‌گیری اضافی و صرفه‌جویی در زمان است. Pernilla Sjödahl می گوید: آنژیوکت فقط برای استفاده کوتاه مدت است، رایج ترین آن یک یا چند روز است.