خطرات اساسی استفاده از بخاری برقی در منزل

برای درک اینکه چگونه کم مصرف ترین بخاری برقی نانو فضایی باعث آتش سوزی می شوند، مهم است که خطرات اساسی دستگاه را بدانید، اولین خطر مقدار جریانی است که در حین استفاده کشیده می شود.

یک امتیاز رایج برای بخاری های برقی 1500 وات است که تقریباً برابر با 12.5 آمپر است، این آمپر در محدوده ایمن برای کار در خانه شما است.

به شرطی که بخاری، سیم برق، پریز و سیم‌کشی برق مقدار ضد یخ ال 90 همگی سالم باشند و در هر مدار الکتریکی فقط یک بخاری استفاده شود، نقص در هر یک از این اجزای مهم می تواند منجر به خرابی شود که ممکن است منجر به آتش سوزی شود.

یکی از مشکلات رایج مرتبط با بخاری های برقی قابل حمل، استفاده از سیم های برقی با درجه بندی پایین است، به طور معمول، توصیه های سازنده بخاری بیان می کند که بخاری فضای الکتریکی باید مستقیماً به یک پریز برق متصل شود و این مطمئن ترین روش است.

یک بخاری فضای برقی نباید به سیم برقی کنار سالنی یا نوار برق متصل شود مگر اینکه ظرفیت الکتریکی سیم داخلی یا نوار برق از درجه بندی برق بخاری بیشتر باشد.

تامین هر گونه بار الکتریکی با یک سیم کم ارزش می‌تواند منجر به گرم شدن بیش از حد مواد عایق سیم‌کشی سیم‌کشی شود که در صورت دست زدن به آن می‌تواند منجر به سوختگی یا شوک شخصی یا اتصال کوتاه شود که می‌تواند منجر به آتش‌سوزی شود.

یکی دیگر از خطرات رایج آتش سوزی مقدار ضد یخ 206 تیپ 5 مرتبط با بخاری های برقی قابل حمل، نزدیکی آنها به مواد قابل احتراق معمولی است، بیشتر بخاری‌های قابل حمل به مصرف‌کنندگان هشدار می‌دهند که حداقل سه فوت از همه مواد قابل احتراق فاصله داشته باشند.

بسیاری از بخاری های فضایی جدید دارای ویژگی های ایمنی هستند که در صورت داغ شدن یا افتادن بخاری فضایی، گرما را از بین می برند یا دستگاه را خاموش می کنند، با این حال، اکثر آنها نمی توانند تشخیص دهند که آیا اجسام اطراف خود بیش از حد گرم شده اند یا در خطر اشتعال هستند.

  • منابع:
    1. Common Causes of Electric Space Heater Fires & Methods of Prevention
  • تبلیغات: 
    1. راه های عالی برای رسیدن از عرش به فرش
    2. بزرگترین ظروف مسی پیدا شده در قبلیه سرخ پوست ها!!!
    3. پیشنهاد شکل توپ پلاستیکی در تندیس توپ طلا
    4. یک شبه بدون کلاهبرداری میلیاردر شوید