خرید و فروش گربه پالاس

گربه پالاس از جمله گربه هایی است که علاقه مندان به نگه داری از گربه آن را انتخاب می کنند.گربه پالاس یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین گربه هایی است که خرید و فروش می شود.
در سال 1777 میلادی یک پزوهشگر آلمانی به نام پالاس گربه ای را دید که تا آن زمان به طور رسمی شناخته شده نبود بنابراین اسم خودش بر روی این گربه نهاده شد.گربه های پالاس ذاتا برای آسیای میانه هستند.این گربه معمولا طولی برابر 85 تا 90 سانتیمتر دارند که 60 سانتیمتر طول عادی آن هاست و معمولا دمی به طول 25 سانتیمتر دارند.این گربه ها معمولا سبک وزن هستند و دارای 3 تا 5 کیلوگرم می باشند.این گربه ها دارای شکل ظاهری جذاب و نافذی هستند به همین دلیل مردم به راحتی با آن ارتباط برقرار می کنند.این گربه ها به دلیل داشتن موهای بلند و متراکم چهره ای پرابهت دارند.فک این گربه ها کوچک است و علی رغم این که دندان نیش بلندی دارند ولی تعداد دندان هایشان کم است.

خرید و فروش گربه پالاس

گربه های پالاس در معرض انقراض قرار گرفته اند چون اولا به دلیل پوستشان شکار می شوند ثانیا گربه های پالاسی که در طبیعت به طور آزاد زندگی می کنند در معرض بیماری و مسمومیت هستند و می میرند.گربه پالاس در مناطق مختلف ایران نیز دیده شده و به اداره ی منابع طبیعی و محیط زیست گزارش داده شده است.این گربه در شمال شرق،مرکز و شمال غرب ایران،پارک ملی خجیر البرز و در سمنان نیز دیده شده است. گربه پرشین طوسی در طبیعت از پرندگان،جوندگان،پیکاها و در بعضی مناطق از کبک ها تغذیه می کنند.
گربه های پالاس در کل پستاندارانی غیر اجتماعی هستند و هر دو جنس نر و ماده این گربه دوست دارند تنها زندگی کنند و بر روی حریم و محیط زندگی خودشان حساس هستند.
گربه های پالاس در هر بار زایمان در 5 یا 6 توله به دنیا می آورند که این توله ها در سن 6 ماهگی به اندازه ی بالغ خود می شوند و یک پوشش مویی اولیه دارند که پس از مدتی از بین می رود و پوشش جدید جایگزین آن می شود و معمولا گربه های پالاس در حدود 10 تا 12 سال عمر می کنند.
گربه های پالاس در کل گربه های کندی هستند و به دلیل شرایط جسمیشان خیلی کند راه می روند.

همچنین سگ جیبی به عوامل بسیار زیادی مانند اصل، نژاد و اصالت سگ بستگی دارند که هر کدام از آنها دارای شناسنامه و گواهی سلامت می باشند.

منبع: حیوانات و پرندگان ایران