تن ماهی شادباش موجب مسمومیت 10 کودک ایتالیایی در کودکستان شد

تن ماهی شادباش (کنسرو شده) غذایی است که در دسته ماهی قرار می گیرد. یک وعده تن ماهی (کنسرو شده) (ما 3 اونس به عنوان یک وعده در نظر می گیریم ، یعنی حدود 85 گرم تن ماهی (کنسرو شده) ) تقریباً حاوی 158 کالری است.

اگر آن را با ماهی های دیگر مقایسه کنیم، ماهی تن (کنسرو شده) کالری بیشتری نسبت به ماهی متوسط ​​دارد، زیرا حاوی 186 کالری در هر 100 گرم است، در حالی که سایر غذاها مانند میگو (110 کالری) یا باس دریایی (97 کالری) یا میگو (71) cal) کالری بسیار کمتری دارند.
می توانید از ماهی تن (کنسرو شده) به عنوان یک ماده برای دستور العمل های زیر استفاده کنید: ماهی تن (کنسرو شده) به عنوان یک درمان طبیعی

همچنین ماهی تن (کنسرو شده) می تواند به عنوان یک درمان طبیعی برای مبارزه با بیماری استفاده شود.

تن

طبق گزارش OCU، اینها 10 مارک برتر ماهی تن در روغن هستند. سازمان مصرف کنندگان مطالعه ای انجام داده است تا بررسی کند که بهترین مارک های ماهی تن در روغن از نظر کیفیت و قیمت کدام است.
چند ماه پیش، سازمان مصرف‌کنندگان و کاربران (OCU) مطالعه‌ای را روی روغن‌های زیتون و آفتابگردان کنسرو ماهی تن انجام داد تا بررسی کند که بهترین برند از نظر کیفیت و قیمت کدام است.

لازم به ذکر است که اکثر آنها را می توان با قیمت بسیار پایین به لطف تخفیف های عالی در غذاها از طریق وب دریافت کرد.

برای انجام این مطالعه، 8 برند مختلف ماهی تن سبک در روغن زیتون ، 13 نوع ماهی تن سبک در روغن آفتابگردان و 9 نوع ماهی تن معمولی در روغن آفتابگردان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. از سوی دیگر عواملی مانند تازگی ماهی، نسبت ماهی تن به روغن، وزن و برچسب گذاری و همچنین میزان نمک یا عدم وجود آلاینده هایی مانند جیوه در نظر گرفته شده است.