تلویزیون سامسونگ 50 اینچ بدون گارانتی موجب جدایی زوجی بعد از 30 سال زندگی شد

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ بدون گارانتی، اگر به دنبال صفحه نمایش باکیفیت و امکان بازی به لطف Gaming Hub هستید، گزینه عالی است.
سامسونگ با اولین تلویزیون OLED خود، مدل S95B، با صفحه نمایش باکیفیت که به طور خودکار کیفیت تصویر را روی 4K تنظیم می کند، ماجراجویی را آغاز کرده است.
علاوه بر این، به لطف Gaming Hub، پلتفرم ابری با کتابخانه های مختلف بازی، تلویزیون برای کسانی که می خواهند بدون نیاز به کنسول بازی های ویدیویی انجام دهند، عالی است.
در تابستان، سامسونگ جرأت کرد اولین تلویزیون OLED خود، مدل S95B را معرفی کند . بدین ترتیب این شرکت کره جنوبی وارد رقابت با ال جی می شود که به تازگی تلویزیون OLED Flex خود را ارائه کرده است .

تلویزیون

علیرغم این واقعیت که پرچمدار سامسونگ در این طاقچه، Neo QLED 8K است، فناوری OLED یک شرط عالی است، زیرا صفحه نمایش ها نسبت به QLED انرژی کمتری دارند.

با این کار، این شرکت به دنبال رشد بیشتر تجارت است. طبق نتایج سه ماهه سوم سال 2022، در بخش صفحه نمایش، این برند با افزایش 33 درصدی سود ، تنها در پشت بخش صدا با هارمن، به 6576 میلیون یورو دست یافت. دقیقاً از نظر نوآوری در صفحه نمایش، سامسونگ به تازگی اولین صفحه نمایش کشویی در بازار را با همکاری اینتل ارائه کرده است.

یک تلویزیون در ساعت چقدر هزینه می کند؟ مصرف انرژی یکی از لوازم خانگی که بیشترین تأثیر را در قبض دارد. این شرکت با تعهد خود به فناوری OLED در این تلویزیون، تجربه خود را در طراحی و صدا به کیفیتی که سایر مصرف کنندگان به دنبال آن هستند اضافه می کند.

من چند هفته است که می توانم تلویزیون 55 اینچی سامسونگ S95B OLED را تست کنم. اگر می‌خواهید همه چیزهایی را که می‌تواند به شما ارائه دهد بدانید، به خواندن ادامه دهید.

تلویزیون OLED سامسونگ یک تلویزیون بسیار محکم با اندازه گیری های بی نقص است که به لطف طراحی آن با حاشیه های مینیمالیستی حداکثر استفاده را می شود.