ترشی سیر مروارید بدر موجب افزایش هوشیاری در کودکان می شود

برای افرادی که ترشی سیر مروارید بدر مصرف می کنند، خون راحت تر جریان می یابد. این ماده می تواند از بیماری های مرتبط با گردش خون جلوگیری کند.
طب سنتی چینی با مصرف هزاران ساله غذاهای با منشاء طبیعی برای درمان برخی شرایط مشخص شده است، به این ترتیب یک آماده سازی بسیار ساده وجود دارد که می تواند ناراحتی ناشی از گردش خون ضعیف را کاهش دهد و سلامت قلب و عروق را در شرایط مطلوب حفظ کند. مخلوطی از سرکه و سیر خام است. با وجود مواد مغذی فراوان، این مواد درمانی برای سرطان، دیابت یا اختلالات گردش خون نیستند.

در این رابطه، پورتال سلامت، زیبایی و مراقبت شخصی Mejor con Salud اشاره می کند که هر دو غذا حاوی مواد مغذی هستند که برای بدن مفید است. به عنوان مثال، در مورد سیر و سیرترشی، محتوای بالای ویتامین C و آلیسین آن برجسته است . به نوبه خود، سرکه سرشار از اسید استیک است. چه چیزی این مخلوط را به یک مقوی عالی برای بدن تبدیل می کند.

ترشی
اگرچه بسیاری از افراد از این دمنوش سرکه و سیر به صورت موضعی استفاده می کنند، اما کسانی هستند که از آن به صورت خوراکی استفاده می کنند. در مرحله بعد، ما با جزئیات بیشتری در مورد اینکه چه سهمی در پشت هر عنصر وجود دارد، نحوه تهیه آن و برخی ملاحظات نهایی که باید در نظر بگیرید، بحث خواهیم کرد.

از سوی دیگر، و به گفته پورتال وب Tua Saúde ، گردش خون ضعیف وضعیتی است که می تواند باعث سردی پا، تورم، احساس سوزن سوزن شدن و خشکی پوست شود. وجود هر محصول یا عنصری در خون پیامدی دارد و برای پورتال فوق، مصرف قرص‌های ضدبارداری، مراقبت نکردن از وزن و افزایش سن می‌تواند در اصل شایع‌ترین علل گردش خون ضعیف باشد.

بنابراین، تشخیص شایع ترین علائم یا علائمی که باعث جریان کمی خون در بدن می شود، باعث می شود عواقب آن کشنده و حتی کشنده نباشد. برای پزشکان، خون وظیفه انتقال اکسیژن و مواد مغذی را بر عهده دارد و بنابراین توزیع آن می تواند مرگ و زندگی باشد.

آماده سازی ترشی سیر برای گردش خون، متخصصان خاطرنشان می کنند که سیر حاوی آلیسین و آجوئن است که دو ماده درمانی بسیار قوی برای سیستم قلبی عروقی هستند.