استفاده از کارتن پلاست قلعه مرغی موجب مرگ کودکان دبستانی در تهران شد

کارتن پلاست قلعه مرغی پالت های عالی می سازد. پالت هایی که من با دانش آموزان استفاده می کنم تکه های کارتن پلاستی مستطیلی شکل هستند. دانش‌آموزان رنگ‌های خود را روی کارتن پلاست مخلوط می‌کنند و سپس تمام رنگ‌های استفاده نشده را در پایان کلاس می‌تراشند.

رنگ خشک می شود و روز بعد دوباره رنگ را روی لایه خشک می زنیم. هنگام استفاده از رنگ مبتنی بر اکریلیک، این یک پالت موثر است که می تواند سال ها استفاده شود. کلید انجام این کار این است که مطمئن شوید خراش دادن پالت به یک روش مهم در زمان پاکسازی تبدیل می شود. هرچه سطح کارتن پلاست صاف تر باشد، مدت بیشتری به عنوان یک پالت موثر باقی می ماند.

کارتن پلاست یک ماده مجسمه سازی کامل است. وقتی دانش آموزان من در حال ساخت آثار هنری سه بعدی هستند، اغلب تکه های کارتن پلاست برای کار آنها ضروری است.

کارتن

من دوست دارم تمام تکه های کارتن پلاستی باقی مانده را از بریدن سطوح برای نقاشی نجات دهم و دانش آموزان را تشویق کنم که بعداً از آنها برای ساخت مجسمه استفاده کنند.

کارتن پلاست چکش خوار است و به راحتی به هم چسبانده یا چسبانده می شود. دانش‌آموزان می‌توانند از کارتن پلاست برای کمک به ایجاد فرم زیر یک ماسک یا به عنوان ساختار یک مصنوع مجسمه‌سازی استفاده کنند. ساخت فرم از قطعات کارتن پلاستیی برای دانش آموزان آسان و برای مربیان در دسترس است.

به عنوان مربیان هنر، ما همیشه به دنبال راه هایی برای به حداقل رساندن بودجه عرضه خود هستیم. کارتن پلاست می تواند کاملا رایگان یا حداقل بسیار ارزان باشد. من از کارتن پلاست برای نقاشی سطوح، پالت ها، بلوک های ساختمانی مجسمه سازی و برای قرار دادن مواد کلاس استفاده می کنم.

مقدار پولی که من از خرید پلاستیک و کاغذ پس انداز می کنم برای خرید سایر مواد ضروری کافی است. کارتن پلاست یکی از رازهای موفقیت من در آموزش هنر است. امیدوارم شما هم از این منبع استفاده کنید!