از شال هنرمندی کنفی در افغانستان برای ساخت گیوه استفاده کنید

شال هنرمندی کنفی و روسری به هفته های مد می آید. شال و روسری های تولید شده توسط بسیاری از برندهای جهانی مانند باربری، هرمس، سلین و گوچی به لطف این سبک در هفته های مد سال 2022 خود را نشان دادند.

آنقدر که می توان گفت حجاب رسیده است. به طور سنتی، شال و روسری‌هایی که از وسط تا می‌شد و زیر چانه بسته می‌شد، گاهی به شکل شال و روسری و باندانا می‌شد. اما نگرش ایجاد شده توسط ترکیب قطعات امروزی، به عنوان یادآور گذشته، بیشتر مورد استقبال قرار گرفت.

سلبریتی هایی که ترند بابوشکا را امتحان کردند، از به تصویر کشیدن ظاهری نمادین و در عین حال ترکیب مدرن و سنتی غافل نشدند. به خصوص در مورد مدل های عینک به سبک چشم گربه ای، تقریباً کسی نیست که استایل های قدیمی را امتحان نکند.

شال

از آنجایی که در مادربزرگ های خود نیز مشابه بستن شال و روسری را می بینیم، اگرچه دقیقاً اینطور نیست، این شیوه ناآشنا بستن در بسیاری از کشورهای مذهبی جهان، البته به دلایل مختلف، خود را نشان داده است. احتمالاً فکرش را هم نمی‌کردیم که سبک بابوشکا را که حتی در ملکه الیزابت دوم دیدیم، با نام‌های معروف ببینیم.

صورت قلبی شکل به سمت گونه ها و چانه باریک می شود، بنابراین هنگام بستن شال و روسری و شال، هدف ما باید انتخاب مدل هایی باشد که پیشانی را باریک تر نشان دهد. برای این کار باید انجام دهید:

  1. قسمت بالای شال و روسری یا شال را با پیچاندن قسمت های نوک تیز و کناری داخل آن گره بزنید.
  2. شال و روسری یا شال را با سوزن کمی شل سنجاق کنید بدون اینکه آن را فشار دهید.
  3. کلاه را کمی پایین تر از انتهای مو ببندید تا کل پیشانی شما نمایان نشود.